Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2
"Už jsem čtenář" - Krajská knihovna HB, 1.A
3
"Tvá cesta nanečisto", "Právní vědomí" - přednáška Policie ČR (8.C, 9.C)
Pěvecká soutěž (1. st.)
4 5 6 7
8 9 10
Český den proti rakovině
11
Historická Praha - exkurze 7.C
12 13 14
15
Historická Praha - exkurze 8.B
Školní výlet 9.B
16
Workshop 3. a 5. roč - Kariérové vzdělávání a podnikavost
Školní výlet 9.B
17
Školní výlet 9.B
"Neboj se!" preventivní program 2.B
"Já pro třídu, třída pro mě" - preventivní program 3.B
"Online svět a já" - preventivní program 6.A
Show o Austrálii - anglické divadlo 7. - 9. ročníky
18 19 20 21
22
Fotografování tříd 2. stupně
Kariérové vzdělávání - program pro 9. ročníky (firma ACO)
23
Školní výlet 6.A
24
Kariérové vzdělávání - workshopy tříd
Školní výlet 6.A
Kariérové vzdělávání
25
Školní výlet 6.A
Setkání s životem nevidomých - program pro 8. roč
26
Exkurze do krajské knihovny 9.B
Divadelní představení souboru Sluníčko
27
Otevřené dílny v rámci ACO běhu
28
29
Sběrová akce
30
Sběrová akce
Kariérové vzdělávání - program pro 8. ročníky (firma ACO)
"Už jsem čtenář" - program KKV pro 1.B
Zasedání školního parlamentu
Exkurze do jaderné elektrárny Dukovany 9.A, 9.B
31
Školní výlet 3.A, 3.C
1 2 3 4

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > PROSINEC 2021

PROSINEC 2021



3.12.

Tentokrát jsme si vyzkoušeli jak naprogramovat pohyb předmětu v závislosti na kurzoru myši, naučili se naprogramovat předměty aby se objevovaly na náhodných místech, pohybovaly se náhodnou rychlostí a měnily svoji velikost. Žáci si vyzkoušeli jak si do hry přidat "životy" a měnit jejich počet při určité události. 

 

266489195_502275111514638_7280772446164411525_n.jpg272119371_248903387263323_2639195046190091835_n.jpg

 

10.12.

Cílem hodiny bylo vytvoření hry Brick Breaker, ve které se žáci zopakovali vytvoření proměnné životy a její změnu v závislosti na událostech, naučili se u předmětů měnit barevný efekt s náhodnými barvami a pro hru nezbytné změny pohybu jednoho předmětu při interakci s jiným předmětem. Ve hře pomocí "odrážedla" pohybují míčkem, který při kontaktu s cihličkou způsobí přičtení bodu ke skóre. Zároveň se žáci naučili omezit klonování předmětů na určitou oblast, aby se cihličky objevovaly pouze v požadovaném místě. S přidáním životů si již poradili sami, bylo třeba jejich odčítání pokud hráči propadne míček. Hru si můžete vyzkoušet po kliknutí na odkaz.

Brick breaker

 

cihly.PNG

 

17.12.

 

Předvánoční hodina kroužku byla oddychová. Žáci si zkoušeli zahrát hry vytvořené ostatními žáky, dodělávali jsme nedokončené projekty a někdo se aktivně pustil do tvorby projektu podle vlastních nápadů. Jako příklad uvedu vytvoření hry pro mladší spolužáky, ve které si mohou zábavnou formou procvičit znalosti z angličtiny, češtiny nebo matematiky. Po kliknutí a odkaz si můžete hru prohlédnout a vyzkoušet, zatím je naprogramované pouze procvičování angličtiny.

Výuková hra