Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
Uzavření hodnocení za III. čtvrtletí
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
16
Pedagogická rada
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
17
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
18
Třídní schůzky II. stupně - konzultační den
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
19
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
20
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
21
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
22
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
23
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
24
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
25
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
26
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
Zápis do prvních tříd
27 28
29 30 1 2 3 4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > PROSINEC 2021

PROSINEC 2021



3.12.

Tentokrát jsme si vyzkoušeli jak naprogramovat pohyb předmětu v závislosti na kurzoru myši, naučili se naprogramovat předměty aby se objevovaly na náhodných místech, pohybovaly se náhodnou rychlostí a měnily svoji velikost. Žáci si vyzkoušeli jak si do hry přidat "životy" a měnit jejich počet při určité události. 

 

266489195_502275111514638_7280772446164411525_n.jpg272119371_248903387263323_2639195046190091835_n.jpg

 

10.12.

Cílem hodiny bylo vytvoření hry Brick Breaker, ve které se žáci zopakovali vytvoření proměnné životy a její změnu v závislosti na událostech, naučili se u předmětů měnit barevný efekt s náhodnými barvami a pro hru nezbytné změny pohybu jednoho předmětu při interakci s jiným předmětem. Ve hře pomocí "odrážedla" pohybují míčkem, který při kontaktu s cihličkou způsobí přičtení bodu ke skóre. Zároveň se žáci naučili omezit klonování předmětů na určitou oblast, aby se cihličky objevovaly pouze v požadovaném místě. S přidáním životů si již poradili sami, bylo třeba jejich odčítání pokud hráči propadne míček. Hru si můžete vyzkoušet po kliknutí na odkaz.

Brick breaker

 

cihly.PNG

 

17.12.

 

Předvánoční hodina kroužku byla oddychová. Žáci si zkoušeli zahrát hry vytvořené ostatními žáky, dodělávali jsme nedokončené projekty a někdo se aktivně pustil do tvorby projektu podle vlastních nápadů. Jako příklad uvedu vytvoření hry pro mladší spolužáky, ve které si mohou zábavnou formou procvičit znalosti z angličtiny, češtiny nebo matematiky. Po kliknutí a odkaz si můžete hru prohlédnout a vyzkoušet, zatím je naprogramované pouze procvičování angličtiny.

Výuková hra