Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 1 2
Výstava Jana Švankmajera - workshop GASK 9.C
3
Přednáška - Čas proměn 6. a 7. ročníky
4 5
6
Právní vědomí - Přednáška policie ČR 9.A, 8.A
Pěvecká soutěž
7
Den aktivit - akce školního parlamentu pro všechny žáky
8 9
Exkurze Terezín, Lidice 9. ročník
Školní výlet 3. B, 4. B
10 11
Férová snídaně na školní zahradě
12
13
Kurz první pomoci 8.B
Historická Praha - exkurze 8.C
14
Autorské čtení s Lenkou Jakešovou (ŠD)
15
Právní vědomí - Přednáška Policie ČR 9.B, 8.B
Český den proti rakovině
Kurz první pomoci 8.A, 8.C
16
Zasedání školního parlamentu
Kutná Hora - exkurze 9.A
Historická Praha 9.C
Prevence alkoholu 7. a 8. roč.
17
Rakouský institut - exkurze němčináři 9. roč
18 19
20 21 22 23
23. května se nebude vařit
24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > PROSINEC 2021

PROSINEC 2021



3.12.

Tentokrát jsme si vyzkoušeli jak naprogramovat pohyb předmětu v závislosti na kurzoru myši, naučili se naprogramovat předměty aby se objevovaly na náhodných místech, pohybovaly se náhodnou rychlostí a měnily svoji velikost. Žáci si vyzkoušeli jak si do hry přidat "životy" a měnit jejich počet při určité události. 

 

266489195_502275111514638_7280772446164411525_n.jpg272119371_248903387263323_2639195046190091835_n.jpg

 

10.12.

Cílem hodiny bylo vytvoření hry Brick Breaker, ve které se žáci zopakovali vytvoření proměnné životy a její změnu v závislosti na událostech, naučili se u předmětů měnit barevný efekt s náhodnými barvami a pro hru nezbytné změny pohybu jednoho předmětu při interakci s jiným předmětem. Ve hře pomocí "odrážedla" pohybují míčkem, který při kontaktu s cihličkou způsobí přičtení bodu ke skóre. Zároveň se žáci naučili omezit klonování předmětů na určitou oblast, aby se cihličky objevovaly pouze v požadovaném místě. S přidáním životů si již poradili sami, bylo třeba jejich odčítání pokud hráči propadne míček. Hru si můžete vyzkoušet po kliknutí na odkaz.

Brick breaker

 

cihly.PNG

 

17.12.

 

Předvánoční hodina kroužku byla oddychová. Žáci si zkoušeli zahrát hry vytvořené ostatními žáky, dodělávali jsme nedokončené projekty a někdo se aktivně pustil do tvorby projektu podle vlastních nápadů. Jako příklad uvedu vytvoření hry pro mladší spolužáky, ve které si mohou zábavnou formou procvičit znalosti z angličtiny, češtiny nebo matematiky. Po kliknutí a odkaz si můžete hru prohlédnout a vyzkoušet, zatím je naprogramované pouze procvičování angličtiny.

Výuková hra