Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26
Jarní tvořivé dílny ŠD
Vzdělávání pedagogů v oblasti formativního hodnocení
27
Jarní tvořivé dílny ŠD
28
Jarní tvořivé dílny ŠD
29
Čarodějnické závody ŠD, ŠK
Divadelní představení "Švec loupežníkem" 1. stupeň
30 1
2 3 4
Pěvecká soutěž
5
Galerie Jihlava - 3 kroky od buku, 6.A, 6.B
6
Exkurze - Rakouský institut (Brno) 9. roč.
7 8
9
Neboj se! - preventivní program 2.A
Pravidla nejsou strašidla - preventivní program 1.C
10
Dopravní výchova 4. roč.
11
Český den proti rakovině
12
Návštěva ZOO Jihlava - 2.C + ukrajinští žáci 1. stupně
Planetárium Brno- exkurze - 5.A, 5.B
Program v Centru ekologické výchovy (Horní Krupá) 1.B, 2.B
13
Školení pedagogů v oblasti formativního hodnocení (skupina)
14
Férová snídaně na školní zahradě
Kurz anglického jazyka pro žáky 9. roč. - Malta
15
Kurz anglického jazyka pro žáky 9. roč. - Malta
16
Kurz anglického jazyka pro žáky 9. roč. - Malta
Prgram v CEV Horní Krupá "Ferda mravenec" 2.A, 2.C
17
Kurz anglického jazyka pro žáky 9. roč. - Malta
18
Kurz anglického jazyka pro žáky 9. roč. - Malta
19
Exkurze - Praha 7.B
Kurz anglického jazyka pro žáky 9. roč. - Malta
20
Kurz anglického jazyka pro žáky 9. roč. - Malta
21
Den otevřených dveří v nových dílnách a vodní laboratoř (Přibyslavský běh)
Kurz anglického jazyka pro žáky 9. roč. - Malta
22
23 24
Návštěva Vídně v rámci projektu DiGiMe - školní žákovský tým (programování, robotika)
Školení pedagogů v oblasti formativního hodnocení
25
Divadelní představení školního divadelního souboru Sluníčko
26
Fotografování tříd 5. - 9. ročníky
27
Fotografování tříd 1. - 4. ročníky a 7.D
28 29
30
Exkurze - Muzeum smyslů Praha 8.A, 8.C
Přírodovědná soutěž pro žáky I. stupně
Školní výlet 5.C
31
Exkurze - Jaderná a vodní elektrárna Dukovany 9.A, 9.B
Školní výlet 5.C
1 2 3 4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > Od počítačů k robotům > PROSINEC 2021

PROSINEC 2021



3.12.

Tentokrát jsme si vyzkoušeli jak naprogramovat pohyb předmětu v závislosti na kurzoru myši, naučili se naprogramovat předměty aby se objevovaly na náhodných místech, pohybovaly se náhodnou rychlostí a měnily svoji velikost. Žáci si vyzkoušeli jak si do hry přidat "životy" a měnit jejich počet při určité události. 

 

266489195_502275111514638_7280772446164411525_n.jpg272119371_248903387263323_2639195046190091835_n.jpg

 

10.12.

Cílem hodiny bylo vytvoření hry Brick Breaker, ve které se žáci zopakovali vytvoření proměnné životy a její změnu v závislosti na událostech, naučili se u předmětů měnit barevný efekt s náhodnými barvami a pro hru nezbytné změny pohybu jednoho předmětu při interakci s jiným předmětem. Ve hře pomocí "odrážedla" pohybují míčkem, který při kontaktu s cihličkou způsobí přičtení bodu ke skóre. Zároveň se žáci naučili omezit klonování předmětů na určitou oblast, aby se cihličky objevovaly pouze v požadovaném místě. S přidáním životů si již poradili sami, bylo třeba jejich odčítání pokud hráči propadne míček. Hru si můžete vyzkoušet po kliknutí na odkaz.

Brick breaker

 

cihly.PNG

 

17.12.

 

Předvánoční hodina kroužku byla oddychová. Žáci si zkoušeli zahrát hry vytvořené ostatními žáky, dodělávali jsme nedokončené projekty a někdo se aktivně pustil do tvorby projektu podle vlastních nápadů. Jako příklad uvedu vytvoření hry pro mladší spolužáky, ve které si mohou zábavnou formou procvičit znalosti z angličtiny, češtiny nebo matematiky. Po kliknutí a odkaz si můžete hru prohlédnout a vyzkoušet, zatím je naprogramované pouze procvičování angličtiny.

Výuková hra