Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Přednáška Policie ČR - táma šikana - 5. ročníky
31
Zasedání školního parlamentu
1
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
2
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
3
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
Mladý chemik - školní kolo
4
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
5
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
6
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
7
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
8
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
9
Setkání třídních důvěrníků s vedením školy
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
10
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
11
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
12
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
13
Uzavření hodnocení za I. čtvrtletí
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
14
Pedagogická rada
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
15
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
16
Třídní schůzky II. stupně - konzultační den
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
17
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
STÁVKA ZAMĚSTNANCŮ ŠKOLY
28 29 30 1 2 3

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > DUBEN 2022

DUBEN 2022



1.4.

Duben jsme zahájili opět prací s roboty. Co jsme si minulou hodinu vyzkoušeli na počítači, převedli jsme tentokrát do praxe. Jednou aktivitou byl skutečný minigolf s roboty o několika levelech a druhou vylepšený fotbálek. Na fotografiích můžete vidět první a druhý level v minigolfu.

 

8.4.

Cílem dnešní hodiny bylo seznámit se s funkcí kreslení u robota iRobot Root. Začali jsme programováním psaní jednoduchých věcí jako jsou písmena a základní tvary. Poté už bylo vše na dětech a jejich fantazii, někdo zkoušel různé symetrické tvary z kružnic nebo obloučků, někdo dokonce zkombinoval kreslení se světelnými a zvukovými efekty.

 

t.PNG

 

 22.4.

Jelikož se nám kreslení s iRobotem zalíbilo, vyzkoušeli jsme si programování robota tak, aby nakreslil na jeden tah zadaný obrazec. V prvním kroku si děti musely promyslet jak takový obrazec nakreslit a poté se ho pokusit naprogramovat. Díky tomu, že mají děti velkou představivost, podařilo se jim naprogramovat několik dosti složitých obrazců. Začali jsme klasickým domečkem a pak zkoušeli další a další.

 

29.4.

S posledním dubnovým kroužkem přišel čas rozloučit se s iRobotem. Dětem se tolik líbilo s ním kreslit, že jsme si na poslední hodinu donesli balicí papír a nakreslili si něco pro radost. Někdo vyzkoušel dokonce pentagram, při kterém měřil metrem a úhloměrem a musel si vše pořádně před samotným programováním navrhnout.