Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Vánoční prázdniny
27
Vánoční prázdniny
28
Vánoční prázdniny
29
Vánoční prázdniny
30
Vánoční prázdniny
31 1
2 3 4 5 6
Leonardo da Vinci - vzdělávací program 4. - 7. roč.
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
7
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
8
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
9
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
10
Školní kolo olympiády v anglickém jazyce
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Zasedání školního parlamentu
11
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
12
Školní kavárna s tématem Hejného metoda výuky matematiky pro rodiče a veřejnost
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
13 14 15
16
Preventivní program "Neboj se!" (2.A, 2.B)
17
Preventivní program "Neboj se!" (2.C)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí?" (3.A)
18
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě." (3.B)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí" (3.C)
19
Preventivní program "Bezpečně online!" (4.A)
Preventivní program "Vandal je barbar" (4.B)
20
Preventivní program "Já a třída" (5.A)
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě" (4.C)
21 22
23
Exkurze - Galerie Josef Jambor - výtvarný kroužek
Uzavření hodnocení za 1. pololetí 2022/2023
24
Pedagogická rada
Zasedání školního parlamentu
25 26
Preventivní program "Já a třída" (5.B, 5.C)
27 28 29
30 31
Plavecký výcvik (3. a 4. roč.)
Pololetní vysvědčení
1 2 3
Pololetní prázdniny
4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > Od počítačů k robotům > KVĚTEN 2022

KVĚTEN 2022



6.5.

S prvním květnovým pátkem nastala dlouho očekávaná chvíle. Naše první hodina s Lego Mindstorms. Nejdříve jsme se seznámili s prostředím aplikace od Lega, ve kterém jsem si vybrali svůj první projekt. Naprosto nezávisle si všichni zvolili stejného robota. Tím je čtyřnohý Gelo. Jedná se sice o stavebnici Lego, ale poněkud složitější než stavebnice jaké si snad každý z nás v životě zkoušel postavit. Stavba robota má dvě fáze a nám se podařilo dokončit první fázi, kdy už má robot "zárodky" nohou. Příště nás tedy čeká pokračování ve stavbě a když se bude dařit, tak i programování a rozpohybování robota. 

 

13.5.

O této hodině se skoro všem dětem podařilo dokončit stavbu robota Gelo, dvěma skupinkám se povedlo robota i naprogramovat a otestovat jak se bude pohybovat. Jedna dvojice dokonce vylepšila svého čtyřnohého robota a přidala mu psí hlavu a vytvořila si tak malého robotického domácího mazlíčka. 

280487968_336383295292777_2480689729115729275_n.jpg

 

20.5.

Děti dále pokračovaly se stavebnicemi Lego Mindstorms, svoje roboty upravovaly vzhledově, protože všichni stavěli stejný model. Někdo tak robotovi udělal hlavu psa, někdo hlavu zajíce. Zkoušeli svoje roboty programovat a přidávat k pohybu například zvukové efekty, nebo reakce na různé podněty.

283725626_2784701271825544_911395431103156258_n.jpg

 

27.5.

Tentokrát jsme nechali volbu programu na dětech. Někdo tak pokračoval v práci s robotem a někdo se pustil do něčeho úplně nového. Tím bylo modelování v programu TinkerCad. V tomto programu si děti vyzkoušely základy modelování 3D objektů. Poradily si s tím velmi zdatně. Povedlo se jim vymodelovat například postavičku, zvířata nebo kolečka k autíčku.

283593976_1128748351007724_2193159989488571250_n.jpg283619412_829987364628308_5351128682078937501_n.jpg

284083179_420593519882722_3996065108187825704_n.jpg283666921_554597296100262_4744491519744096347_n.jpg