Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
2
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
3
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
4
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
5
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
6
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
7
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
8
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
9
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
10
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
11
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
Přijímací zkoušky na střední školy
12
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
Přijímací zkoušky na střední školy
Akce Čistá Vysočina 3. a 4. ročníky
13
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
Akce Čistá Vysočina 1., 2., 5. - 8. ročníky
14
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
Velikonoční prázdniny
15
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
Velikonoční prázdniny
16
Velikonoční prázdniny
17
Velikonoční prázdniny
18
Velikonoční prázdniny
19
Vzdělávání pedagogů v oblasti formativního hodnocení
Schůzka třídních důvěrníků
Uzavření čtvrtletního hodnocení
20
Pedagogická rada III. čtvrtletí
21
Beseda se spisovatelkou Ester Starou 3. a 4. ročníky
Třídní schůzky 16:00 - 18:00
Kurz první pomoci 8. roč.
Organizační schůzka rodičů k jazykovým kurzům na Maltě
22
Prezenční zápis do 1. tříd - slavnostní část
23 24
25 26
Vzdělávání pedagogů v oblasti formativního hodnocení
Jarní tvořivé dílny ŠD
27
Jarní tvořivé dílny ŠD
28
Jarní tvořivé dílny ŠD
29
Divadelní představení "Švec loupežníkem" 1. stupeň
Čarodějnické závody ŠD, ŠK
30 1
Školní výlet 3.B, 3.C

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > BŘEZEN 2022

BŘEZEN 2022



4.3.

První březnovou hodinu jsme strávili v prostorách naší nové školní dílny. Pracovali jsme s roboty iRobot Root. Cílem bylo naprogramovat roboty jako fotbalové hráče a potom se utkat v zápase se spolužáky. I přesto, že začátky byly těžké, nakonec padaly i góly.

 

274810694_646422249968593_1709201466812619129_n.jpg275224026_349316430438774_7348139512746691572_n.jpg274887619_695992738511573_1057978116743336544_n.jpg

 

11.3.

Náplní této hodiny byly závody robotů na čas. Rozdělili jsme se do dvojic a pak začali programovat robota pro průjezd závodní dráhou. V prvních dvou kolech jsme řídili pohyb robota po jednotlivých krocích. Závodil každý z dvojice. Na poslední závěrečné kolo jsme robotovi naprogramovali celou trasu závodu. Úspěch tedy závisel na volbě ideální dráhy, přesném změření jednotlivých úseků trasy a správném nastavení směru při otáčení v zatáčkách. Provedli jsme několik testovacích jízd, při kterých jsme doladili nedostatky, a pustili se do finálního závodu. Na fotkách můžete vidět tabulku s dosaženými časy, improvizovanou závodní dráhu i něco málo z průběhu přípravy a závodů samotných.

 

275641502_770550110577977_6705531048679708984_n.jpg275616093_380926257213230_1066595763579931787_n.jpg

275636622_977058542937932_7531612934220742450_n.jpg275752199_332850068874079_6275146307133752192_n.jpg

 

18.3.

Na kroužku jsme si zavzpomínali na naše dřívější zkušenosti s bludištěm ve Scratchi, ale tentokrát jsme bludiště vytvořili skutečné a programovali robota aby nám bludištěm prošel. Nejprve procházel postupně, po jednotlivých krocích. Potom jsme si trasu bludištěm pečlivě změřili a robotovi naprogramovali cestu kompletní od startu po cíl. Opět jsme si vytvořili tabulku s dosaženými časy a mohli porovnat, kdo zvolil lepší trasu či efektivněji programoval. 

277711881_4747586718701381_192912194175130238_n.jpg277315400_507426017515199_4059575496250091730_n.jpg

277689353_660525968360664_3683670600674641037_n.jpg277716765_522343656175074_9168429274450988095_n.jpg

 

25.3.

Poslední březnovou hodinu jsme si užili po delší době v počítačové učebně. Využili jsme webových stránek vytvořených výrobcem iRobota Root, a vyzkoušeli si některé z výzev, které jsou zde pro děti vytvořeny. Jednou z výzev bylo například několik levelů se stupňovanou obtížností, kde děti musí naprogramovat robota tak, aby posbíral všechny mince na hrací ploše. Nebo jsme si zkusili zahrát "robotí" minigolf. Děti si tak zopakovali příkazy pro robota a naučily se používat některé nové, které využijeme v dalších hodinách opět se skutečnými roboty. Můžete si sami vyzkoušet jak byste obstáli po kliknutí na odkaz (výzvy najdete v sekci Level 1 Coding Challenges).

iRobot Coding