Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
Uzavření hodnocení za III. čtvrtletí
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
16
Pedagogická rada
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
17
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
18
Třídní schůzky II. stupně - konzultační den
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
19
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
20
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
21
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
22
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
23
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
24
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
25
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
26
Tripartity I. stupně 15. - 26. 4. 2024
Zápis do prvních tříd
27 28
29 30 1 2 3 4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > DUBEN 2022

DUBEN 2022



1.4.

Duben jsme zahájili opět prací s roboty. Co jsme si minulou hodinu vyzkoušeli na počítači, převedli jsme tentokrát do praxe. Jednou aktivitou byl skutečný minigolf s roboty o několika levelech a druhou vylepšený fotbálek. Na fotografiích můžete vidět první a druhý level v minigolfu.

 

8.4.

Cílem dnešní hodiny bylo seznámit se s funkcí kreslení u robota iRobot Root. Začali jsme programováním psaní jednoduchých věcí jako jsou písmena a základní tvary. Poté už bylo vše na dětech a jejich fantazii, někdo zkoušel různé symetrické tvary z kružnic nebo obloučků, někdo dokonce zkombinoval kreslení se světelnými a zvukovými efekty.

 

t.PNG

 

 22.4.

Jelikož se nám kreslení s iRobotem zalíbilo, vyzkoušeli jsme si programování robota tak, aby nakreslil na jeden tah zadaný obrazec. V prvním kroku si děti musely promyslet jak takový obrazec nakreslit a poté se ho pokusit naprogramovat. Díky tomu, že mají děti velkou představivost, podařilo se jim naprogramovat několik dosti složitých obrazců. Začali jsme klasickým domečkem a pak zkoušeli další a další.

 

29.4.

S posledním dubnovým kroužkem přišel čas rozloučit se s iRobotem. Dětem se tolik líbilo s ním kreslit, že jsme si na poslední hodinu donesli balicí papír a nakreslili si něco pro radost. Někdo vyzkoušel dokonce pentagram, při kterém měřil metrem a úhloměrem a musel si vše pořádně před samotným programováním navrhnout.