Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Vánoční prázdniny
27
Vánoční prázdniny
28
Vánoční prázdniny
29
Vánoční prázdniny
30
Vánoční prázdniny
31 1
2 3 4 5 6
Leonardo da Vinci - vzdělávací program 4. - 7. roč.
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
7
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
8
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
9
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
10
Školní kolo olympiády v anglickém jazyce
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Zasedání školního parlamentu
11
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
12
Školní kavárna s tématem Hejného metoda výuky matematiky pro rodiče a veřejnost
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
13 14 15
16
Preventivní program "Neboj se!" (2.A, 2.B)
17
Preventivní program "Neboj se!" (2.C)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí?" (3.A)
18
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě." (3.B)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí" (3.C)
19
Preventivní program "Bezpečně online!" (4.A)
Preventivní program "Vandal je barbar" (4.B)
20
Preventivní program "Já a třída" (5.A)
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě" (4.C)
21 22
23
Exkurze - Galerie Josef Jambor - výtvarný kroužek
Uzavření hodnocení za 1. pololetí 2022/2023
24
Pedagogická rada
Zasedání školního parlamentu
25 26
Preventivní program "Já a třída" (5.B, 5.C)
27 28 29
30 31
Plavecký výcvik (3. a 4. roč.)
Pololetní vysvědčení
1 2 3
Pololetní prázdniny
4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > Od počítačů k robotům > DUBEN 2022

DUBEN 2022



1.4.

Duben jsme zahájili opět prací s roboty. Co jsme si minulou hodinu vyzkoušeli na počítači, převedli jsme tentokrát do praxe. Jednou aktivitou byl skutečný minigolf s roboty o několika levelech a druhou vylepšený fotbálek. Na fotografiích můžete vidět první a druhý level v minigolfu.

 

8.4.

Cílem dnešní hodiny bylo seznámit se s funkcí kreslení u robota iRobot Root. Začali jsme programováním psaní jednoduchých věcí jako jsou písmena a základní tvary. Poté už bylo vše na dětech a jejich fantazii, někdo zkoušel různé symetrické tvary z kružnic nebo obloučků, někdo dokonce zkombinoval kreslení se světelnými a zvukovými efekty.

 

t.PNG

 

 22.4.

Jelikož se nám kreslení s iRobotem zalíbilo, vyzkoušeli jsme si programování robota tak, aby nakreslil na jeden tah zadaný obrazec. V prvním kroku si děti musely promyslet jak takový obrazec nakreslit a poté se ho pokusit naprogramovat. Díky tomu, že mají děti velkou představivost, podařilo se jim naprogramovat několik dosti složitých obrazců. Začali jsme klasickým domečkem a pak zkoušeli další a další.

 

29.4.

S posledním dubnovým kroužkem přišel čas rozloučit se s iRobotem. Dětem se tolik líbilo s ním kreslit, že jsme si na poslední hodinu donesli balicí papír a nakreslili si něco pro radost. Někdo vyzkoušel dokonce pentagram, při kterém měřil metrem a úhloměrem a musel si vše pořádně před samotným programováním navrhnout.