11.2.
Předprázdninovou hodinu jsme se věnovali opakování co jsme se už naučili ve Scratchi, tvorbě projektů v tomto prostředí podle vlastních nápadů, prohlížení a testování projektů jiných uživatelů a konečně sesynchronizování destičky MicroBit s jednou z her co vytvořili děti. Mohli tak vidět a vyzkoušet si propojení vlastní naprogramované práce s další technikou. Destičku jsme naprogramovali jako ovládání autíčka a nakláněním destičky do všech stran se ovládal jeho pohyb.
25.2.
Poslední únorové setkání bylo ve znamení robota iRobot Root. Na hodinu jsme si přinesli tři roboty a pustili se do práce. Kdo měl mobilní telefon stáhl si příslušnou aplikaci pro programování robota. Někdo tvořil podle svojí fantazie (jeden z žáků naprogramoval robota jako "domácího mazlíčka", který se po pohlazení vrtěl a blikal radostí) a někdo využil připravených návodů aby si vyzkoušel co robot dovede. Zkoušeli jsme robota naprogramovat aby se pohyboval podle dotyku jeho určitých částí, aby se pohyboval sám a při kontaktu s překážkou změnil svůj směr a překážce se vyhnul, barevné blikání jako reakce na různé situace nebo přidání zvuků.