Dle rozhodnutí MŠMT bude od 11.5.2020 možná prezenční výuka žáků 9.ročníků ZŠ.
VíceDěti ze 2.C propojily ve své domácí škole učení abecedy s poznáváním přírodnin a zároveň si vyzkoušely učení venku.
VíceV rámci výuky zeměpisu (téma hydrosféra) se žáci 6.A a 6.B zamýšleli, jak sekundárně využít a přetvořit plasty, aby jejich velká část neskončila v oceánu.
Více8.A se právě učí o lidském těle. Žáci už poznali několik soustav (kosterní, trávicí, vylučovací, dýchací, oběhovou) a měli by vědět, kde které orgány v těle najdou.
VíceV předmětu Pč - volba povolání -měli žáci 8.ročníků za úkol : podílet se na domácích pracích jako třeba zahradničení, drobné opravy, natírání, pečení... a tím posílit manuální zručnost.
VíceI v domácím prostředí se děti pilně věnují výtvarce a pracovním činnostem, u kterých alespoň na chvilku zrelaxují od další výuky...
VíceV rámci distanční výuky měli žáci 6.C za úkol vyhledat a zpracovat informace o státních symbolech naší republiky. Tady je malá ukázka...????
VíceJak spojit dohromady výuku prvouky,pracovních činností a výtvarky?Žákům ze 3.B se to podařilo na výbornou!!!Někteří z nich dokonce pro "pomůcky" vyrazili do jarní přírody...????
VíceŽáci v rámci výuky fyziky sestavovali elektrické obvody. Doma! Museli tedy použít doslova, co dům dal.
VíceŽáci měli za úkol znázornit pomocí potravin,předmětů nebo prakticky čehokoliv jiného stavbu vylučovací soustavy a popsat ji.
Více