Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Sběrová akce
30
Sběrová akce
Kariérové vzdělávání - program pro 8. ročníky (firma ACO)
"Už jsem čtenář" - program KKV pro 1.B
Zasedání školního parlamentu
Exkurze do jaderné elektrárny Dukovany 9.A, 9.B
31
Školní výlet 3.A, 3.C
1 2 3 4
5
Malá přírodovědná soutěž
6
Školní výlet 5.B
Kurz první pomoci 8.A, 8.B
Divadelní vystoupení školního souboru Sluníčko
7
Školní výlet 5.B
Exkurze do elektrárny Dukovany 9.A, 9.C
Konference školního parlamentu
Školní výlet 4.B
Kurz první pomoci 8.A, 8.C
Vystoupení školního divadelního souboru Sluníčko pro veřejnost
8 9 10 11
Víkend otevřených zahrad - školní zahrada
12
"Už jsem čtenář" - program KKV Havl. Brod - 1.A, 1.B
Preventivní program 2.B
13 14
Školní výlet 5.C
'Skolní výlet 4.C
15
Školní výlet 5.C
Pasování na čtenáře 1.A, 1.B
Školní výlet 6.C
16
Školní výlet 6.C
17 18
19
Školní výlet 8.B
Uzavření hodnocení za 2. pololetí
20
Školní výlet 8.B
Závěrečná pedagogická rada
21
Školní výlet 8.B
Stavebka v kostce 8.C
Školní výlet 5.A
Školní výlet 8.A
22
Školní výlet 5.A
Školní výlet 8.A
Školní výlet 6.B
23
Školní výlet 5.A
Školní výlet 8.A
Školní výlet 6.B
Den bez učení
24 25
26
Stavebka v kostce 8.A
Školní výlet 8.C
27
Školní výlet 8.C
Pohádkový les pro MŠ (6.B)
28 29
Sportovní den, pobyt v přírodě
30
Vysvědčení a slavnostní vyřazení žáků 9. ročníků
Vydávání vysvědčení
1 2

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > ÚNOR 2023

ÚNOR 2023



10.2.

Když už jsme si otestovali Codeyho schopnosti s barvami, chtěli jsme se posunout trochu dál, a tak jsme se pustili do tvorby hry. Na vyhrazené hrací ploše jsme rozmístili barevné proužky, přičemž jedna barva body přičítá a druhá barva je zase odebírá. Cílem hry bylo nasbírat co nejvíce bodů a nevyjet z hracího pole. Během hry se nám občas stávalo, že robot chybně načetl barvu z podlahy a špatně přičítal nebo odčítal body. Řešení tohoto problému nás čekalo na další hodině.

326193855_1526296821187635_6965071406960418294_n.jpg

 

17.2.

Problém z minulé hodiny jsme vyřešili jednoduše. Nejprve jsme si v učebně roboty naprogramovali a poté se přesunuli do školní dílny, kde máme stoly pro práci s roboty. Jsou bílé, takže už nedocházelo k chybnému načtení barvy. Děti pouze musely vylepšit program robota tak, aby se nezasekával u okraje stolu a naučili se tak, jak pracuje ultrazvukový senzor. Při detekci překážky, ať už okraje stolu nebo jiného robota, se robot otočil. Nic už pak nebránilo vytvoření barevných polí na stole a spuštění hry.

337645854_736500751496797_8721764508535704361_n.jpg337550622_1573560286382714_8906360010236417013_n.jpg