Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2
"Už jsem čtenář" - Krajská knihovna HB, 1.A
3
"Tvá cesta nanečisto", "Právní vědomí" - přednáška Policie ČR (8.C, 9.C)
Pěvecká soutěž (1. st.)
4 5 6 7
8 9 10
Český den proti rakovině
11
Historická Praha - exkurze 7.C
12 13 14
15
Historická Praha - exkurze 8.B
Školní výlet 9.B
16
Workshop 3. a 5. roč - Kariérové vzdělávání a podnikavost
Školní výlet 9.B
17
Školní výlet 9.B
"Neboj se!" preventivní program 2.B
"Já pro třídu, třída pro mě" - preventivní program 3.B
"Online svět a já" - preventivní program 6.A
Show o Austrálii - anglické divadlo 7. - 9. ročníky
18 19 20 21
22
Fotografování tříd 2. stupně
Kariérové vzdělávání - program pro 9. ročníky (firma ACO)
23
Školní výlet 6.A
24
Kariérové vzdělávání - workshopy tříd
Školní výlet 6.A
Kariérové vzdělávání
25
Školní výlet 6.A
Setkání s životem nevidomých - program pro 8. roč
26
Exkurze do krajské knihovny 9.B
Divadelní představení souboru Sluníčko
27
Otevřené dílny v rámci ACO běhu
28
29
Sběrová akce
30
Sběrová akce
Kariérové vzdělávání - program pro 8. ročníky (firma ACO)
"Už jsem čtenář" - program KKV pro 1.B
Zasedání školního parlamentu
Exkurze do jaderné elektrárny Dukovany 9.A, 9.B
31
Školní výlet 3.A, 3.C
1 2 3 4

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > ÚNOR 2023

ÚNOR 2023



10.2.

Když už jsme si otestovali Codeyho schopnosti s barvami, chtěli jsme se posunout trochu dál, a tak jsme se pustili do tvorby hry. Na vyhrazené hrací ploše jsme rozmístili barevné proužky, přičemž jedna barva body přičítá a druhá barva je zase odebírá. Cílem hry bylo nasbírat co nejvíce bodů a nevyjet z hracího pole. Během hry se nám občas stávalo, že robot chybně načetl barvu z podlahy a špatně přičítal nebo odčítal body. Řešení tohoto problému nás čekalo na další hodině.

326193855_1526296821187635_6965071406960418294_n.jpg

 

17.2.

Problém z minulé hodiny jsme vyřešili jednoduše. Nejprve jsme si v učebně roboty naprogramovali a poté se přesunuli do školní dílny, kde máme stoly pro práci s roboty. Jsou bílé, takže už nedocházelo k chybnému načtení barvy. Děti pouze musely vylepšit program robota tak, aby se nezasekával u okraje stolu a naučili se tak, jak pracuje ultrazvukový senzor. Při detekci překážky, ať už okraje stolu nebo jiného robota, se robot otočil. Nic už pak nebránilo vytvoření barevných polí na stole a spuštění hry.

337645854_736500751496797_8721764508535704361_n.jpg337550622_1573560286382714_8906360010236417013_n.jpg