Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Sběrová akce
30
Exkurze do jaderné elektrárny Dukovany 9.A, 9.B
Kariérové vzdělávání - program pro 8. ročníky (firma ACO)
Sběrová akce
"Už jsem čtenář" - program KKV pro 1.B
Zasedání školního parlamentu
31
Školní výlet 3.A, 3.C
1 2 3 4
5
Malá přírodovědná soutěž
6
Divadelní vystoupení školního souboru Sluníčko
Kurz první pomoci 8.A, 8.B
Školní výlet 5.B
7
Exkurze do elektrárny Dukovany 9.A, 9.C
Konference školního parlamentu
Kurz první pomoci 8.A, 8.C
Školní výlet 4.B
Školní výlet 5.B
Vystoupení školního divadelního souboru Sluníčko pro veřejnost
8 9 10 11
Víkend otevřených zahrad - školní zahrada
12
Preventivní program 2.B
"Už jsem čtenář" - program KKV Havl. Brod - 1.A, 1.B
13 14
'Skolní výlet 4.C
Školní výlet 5.C
15
Pasování na čtenáře 1.A, 1.B
Školní výlet 5.C
Školní výlet 6.C
16
Školní výlet 6.C
17 18
19
Školní výlet 8.B
Uzavření hodnocení za 2. pololetí
20
Školní výlet 8.B
Závěrečná pedagogická rada
21
Školní výlet 5.A
Školní výlet 8.A
Školní výlet 8.B
Stavebka v kostce 8.C
22
Školní výlet 5.A
Školní výlet 6.B
Školní výlet 8.A
23
Den bez učení
Školní výlet 5.A
Školní výlet 6.B
Školní výlet 8.A
24 25
26
Školní výlet 8.C
Stavebka v kostce 8.A
27
Pohádkový les pro MŠ (6.B)
Školní výlet 8.C
28 29
Sportovní den, pobyt v přírodě
30
Vydávání vysvědčení
Vysvědčení a slavnostní vyřazení žáků 9. ročníků
1 2

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > Od počítačů k robotům > ÚNOR 2023

ÚNOR 2023



10.2.

Když už jsme si otestovali Codeyho schopnosti s barvami, chtěli jsme se posunout trochu dál, a tak jsme se pustili do tvorby hry. Na vyhrazené hrací ploše jsme rozmístili barevné proužky, přičemž jedna barva body přičítá a druhá barva je zase odebírá. Cílem hry bylo nasbírat co nejvíce bodů a nevyjet z hracího pole. Během hry se nám občas stávalo, že robot chybně načetl barvu z podlahy a špatně přičítal nebo odčítal body. Řešení tohoto problému nás čekalo na další hodině.

326193855_1526296821187635_6965071406960418294_n.jpg

 

17.2.

Problém z minulé hodiny jsme vyřešili jednoduše. Nejprve jsme si v učebně roboty naprogramovali a poté se přesunuli do školní dílny, kde máme stoly pro práci s roboty. Jsou bílé, takže už nedocházelo k chybnému načtení barvy. Děti pouze musely vylepšit program robota tak, aby se nezasekával u okraje stolu a naučili se tak, jak pracuje ultrazvukový senzor. Při detekci překážky, ať už okraje stolu nebo jiného robota, se robot otočil. Nic už pak nebránilo vytvoření barevných polí na stole a spuštění hry.

337645854_736500751496797_8721764508535704361_n.jpg337550622_1573560286382714_8906360010236417013_n.jpg