Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Vánoční prázdniny
27
Vánoční prázdniny
28
Vánoční prázdniny
29
Vánoční prázdniny
30
Vánoční prázdniny
31 1
2 3 4 5 6
Leonardo da Vinci - vzdělávací program 4. - 7. roč.
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
7
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
8
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
9
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
10
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Zasedání školního parlamentu
Školní kolo olympiády v anglickém jazyce
11
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
12
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Školní kavárna s tématem Hejného metoda výuky matematiky pro rodiče a veřejnost
13 14 15
16
Preventivní program "Neboj se!" (2.A, 2.B)
17
Preventivní program "Neboj se!" (2.C)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí?" (3.A)
18
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě." (3.B)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí" (3.C)
19
Preventivní program "Bezpečně online!" (4.A)
Preventivní program "Vandal je barbar" (4.B)
20
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě" (4.C)
Preventivní program "Já a třída" (5.A)
21 22
23
Exkurze - Galerie Josef Jambor - výtvarný kroužek
Uzavření hodnocení za 1. pololetí 2022/2023
24
Zasedání školního parlamentu
Pedagogická rada
25 26
Preventivní program "Já a třída" (5.B, 5.C)
27 28 29
30 31
Pololetní vysvědčení
Plavecký výcvik (3. a 4. roč.)
1 2 3
Pololetní prázdniny
4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > ÚNOR 2022

ÚNOR 2022



11.2.

Předprázdninovou hodinu jsme se věnovali opakování co jsme se už naučili ve Scratchi, tvorbě projektů v tomto prostředí podle vlastních nápadů, prohlížení a testování projektů jiných uživatelů a konečně sesynchronizování destičky MicroBit s jednou z her co vytvořili děti. Mohli tak vidět a vyzkoušet si propojení vlastní naprogramované práce s další technikou. Destičku jsme naprogramovali jako ovládání autíčka a nakláněním destičky do všech stran se ovládal jeho pohyb.

274516992_329856422446166_2722495788794896892_n.jpg

 

25.2.

Poslední únorové setkání bylo ve znamení robota iRobot Root. Na hodinu jsme si přinesli tři roboty a pustili se do práce. Kdo měl mobilní telefon stáhl si příslušnou aplikaci pro programování robota. Někdo tvořil podle svojí fantazie (jeden z žáků naprogramoval robota jako "domácího mazlíčka", který se po pohlazení vrtěl a blikal radostí) a někdo využil připravených návodů aby si vyzkoušel co robot dovede. Zkoušeli jsme robota naprogramovat aby se pohyboval podle dotyku jeho určitých částí, aby se pohyboval sám a při kontaktu s překážkou změnil svůj směr a překážce se vyhnul, barevné blikání jako reakce na různé situace nebo přidání zvuků.

274216817_444791044104327_6205620058398791792_n.jpg

274688490_476322414094253_6219174595424901511_n.jpg

274714806_351609440171457_4531629098645302398_n.jpg