Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Sběrová akce
30
Sběrová akce
Kariérové vzdělávání - program pro 8. ročníky (firma ACO)
"Už jsem čtenář" - program KKV pro 1.B
Zasedání školního parlamentu
Exkurze do jaderné elektrárny Dukovany 9.A, 9.B
31
Školní výlet 3.A, 3.C
1 2 3 4
5
Malá přírodovědná soutěž
6
Školní výlet 5.B
Kurz první pomoci 8.A, 8.B
Divadelní vystoupení školního souboru Sluníčko
7
Školní výlet 5.B
Exkurze do elektrárny Dukovany 9.A, 9.C
Konference školního parlamentu
Školní výlet 4.B
Kurz první pomoci 8.A, 8.C
Vystoupení školního divadelního souboru Sluníčko pro veřejnost
8 9 10 11
Víkend otevřených zahrad - školní zahrada
12
"Už jsem čtenář" - program KKV Havl. Brod - 1.A, 1.B
Preventivní program 2.B
13 14
Školní výlet 5.C
'Skolní výlet 4.C
15
Školní výlet 5.C
Pasování na čtenáře 1.A, 1.B
Školní výlet 6.C
16
Školní výlet 6.C
17 18
19
Školní výlet 8.B
Uzavření hodnocení za 2. pololetí
20
Školní výlet 8.B
Závěrečná pedagogická rada
21
Školní výlet 8.B
Stavebka v kostce 8.C
Školní výlet 5.A
Školní výlet 8.A
22
Školní výlet 5.A
Školní výlet 8.A
Školní výlet 6.B
23
Školní výlet 5.A
Školní výlet 8.A
Školní výlet 6.B
Den bez učení
24 25
26
Stavebka v kostce 8.A
Školní výlet 8.C
27
Školní výlet 8.C
Pohádkový les pro MŠ (6.B)
28 29
Sportovní den, pobyt v přírodě
30
Vysvědčení a slavnostní vyřazení žáků 9. ročníků
Vydávání vysvědčení
1 2

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > DUBEN 2022

DUBEN 2022



1.4.

Duben jsme zahájili opět prací s roboty. Co jsme si minulou hodinu vyzkoušeli na počítači, převedli jsme tentokrát do praxe. Jednou aktivitou byl skutečný minigolf s roboty o několika levelech a druhou vylepšený fotbálek. Na fotografiích můžete vidět první a druhý level v minigolfu.

 

8.4.

Cílem dnešní hodiny bylo seznámit se s funkcí kreslení u robota iRobot Root. Začali jsme programováním psaní jednoduchých věcí jako jsou písmena a základní tvary. Poté už bylo vše na dětech a jejich fantazii, někdo zkoušel různé symetrické tvary z kružnic nebo obloučků, někdo dokonce zkombinoval kreslení se světelnými a zvukovými efekty.

 

t.PNG

 

 22.4.

Jelikož se nám kreslení s iRobotem zalíbilo, vyzkoušeli jsme si programování robota tak, aby nakreslil na jeden tah zadaný obrazec. V prvním kroku si děti musely promyslet jak takový obrazec nakreslit a poté se ho pokusit naprogramovat. Díky tomu, že mají děti velkou představivost, podařilo se jim naprogramovat několik dosti složitých obrazců. Začali jsme klasickým domečkem a pak zkoušeli další a další.

 

29.4.

S posledním dubnovým kroužkem přišel čas rozloučit se s iRobotem. Dětem se tolik líbilo s ním kreslit, že jsme si na poslední hodinu donesli balicí papír a nakreslili si něco pro radost. Někdo vyzkoušel dokonce pentagram, při kterém měřil metrem a úhloměrem a musel si vše pořádně před samotným programováním navrhnout.