Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


ČEŠTINA A PRVOUKA 2V1

Děti ze 2.C propojily ve své domácí škole učení abecedy s poznáváním přírodnin a zároveň si vyzkoušely učení venku.

Více

Publikováno 19. 3. 2021 0:47

"PLAST JE PLAST"

V rámci výuky zeměpisu (téma hydrosféra) se žáci 6.A a 6.B zamýšleli, jak sekundárně využít a přetvořit plasty, aby jejich velká část neskončila v oceánu.

Více

Publikováno 19. 3. 2021 0:40

LIDSKÉ TĚLO

8.A se právě učí o lidském těle. Žáci už poznali několik soustav (kosterní, trávicí, vylučovací, dýchací, oběhovou) a měli by vědět, kde které orgány v těle najdou.

Více

Publikováno 19. 3. 2021 0:36

POSILOVÁNÍ MANUÁLNÍ ZRUČNOSTI

V předmětu Pč - volba povolání -měli žáci 8.ročníků za úkol : podílet se na domácích pracích jako třeba zahradničení, drobné opravy, natírání, pečení... a tím posílit manuální zručnost.

Více

Publikováno 19. 3. 2021 0:31

PRACOVNÍ ČINNOSTI A VÝTVRKA

I v domácím prostředí se děti pilně věnují výtvarce a pracovním činnostem, u kterých alespoň na chvilku zrelaxují od další výuky...

Více

Publikováno 19. 3. 2021 0:27

STÁTNÍ SYMBOLY

V rámci distanční výuky měli žáci 6.C za úkol vyhledat a zpracovat informace o státních symbolech naší republiky. Tady je malá ukázka...????

Více

Publikováno 19. 3. 2021 0:23

LAPBOOK 3.B

Jak spojit dohromady výuku prvouky,pracovních činností a výtvarky?Žákům ze 3.B se to podařilo na výbornou!!!Někteří z nich dokonce pro "pomůcky" vyrazili do jarní přírody...????

Více

Publikováno 19. 3. 2021 0:18

FYZIKA A ŽÁCI 6.TŘÍD

Žáci v rámci výuky fyziky sestavovali elektrické obvody. Doma! Museli tedy použít doslova, co dům dal.

Více

Publikováno 19. 3. 2021 0:10

KREATIVNÍ VÝZVA 8.B

Žáci měli za úkol znázornit pomocí potravin,předmětů nebo prakticky čehokoliv jiného stavbu vylučovací soustavy a popsat ji.

Více

Publikováno 19. 3. 2021 0:04

POTRAVINOVÁ PYRAMIDA

Žáci 6.A,6.C a 7.C, si v rámci předmětu Výchovy ke zdraví měli zpracovat potravinovou pyramidu, která jim byla vysvětlena krátkým videem. Někteří tvorbu pyramidy pojali tak, že potraviny malovali, někteří vystřihovali z letáků.

Více

Publikováno 18. 3. 2021 23:57