V rámci distanční výuky měli žáci 6.C za úkol vyhledat a zpracovat informace o státních symbolech naší republiky. Tady je malá ukázka...????
VíceV rámci distanční výuky měli žáci 6.C za úkol vyhledat a zpracovat informace o státních symbolech naší republiky. Tady je malá ukázka...????
VíceJak spojit dohromady výuku prvouky,pracovních činností a výtvarky?Žákům ze 3.B se to podařilo na výbornou!!!Někteří z nich dokonce pro "pomůcky" vyrazili do jarní přírody...????
VíceŽáci v rámci výuky fyziky sestavovali elektrické obvody. Doma! Museli tedy použít doslova, co dům dal.
VíceŽáci měli za úkol znázornit pomocí potravin,předmětů nebo prakticky čehokoliv jiného stavbu vylučovací soustavy a popsat ji.
VíceŽáci 6.A,6.C a 7.C, si v rámci předmětu Výchovy ke zdraví měli zpracovat potravinovou pyramidu, která jim byla vysvětlena krátkým videem. Někteří tvorbu pyramidy pojali tak, že potraviny malovali, někteří vystřihovali z letáků.
VícePodívejte se, jak se dětem dařily další výtvarné výzvy v uplynulých týdnech. Děti dokreslovaly předměty, hledaly, co jim napoví stín, nebo fotily svá oblíbená místa.
VíceTENTO REŽIM POTRVÁ DO 30.6.2020. OD 1.7.2020 BUDOU VEŘEJNOSTI OBĚDY VYDÁVÁNY V BĚŽNÉM REŽIMU.
VíceNaposledy před odchodem na střední školy připravili žáci letošní 9.A pro malé kamarády z mateřské školy Den stromů na školní zahradě. Od rána pršelo, ale to neodradilo ani velké ani malé milovníky přírody natolik, aby se Den stromů neuskutečnil.
Více