Kalendář akcí

4 5
Právní vědomí - Přednáška policie ČR 9.A, 8.A
Pěvecká soutěž
Den aktivit - akce školního parlamentu pro všechny žáky
8 9
Exkurze Terezín, Lidice 9. ročník
Školní výlet 3. B, 4. B
10 11
Férová snídaně na školní zahradě
Kurz první pomoci 8.B
Historická Praha - exkurze 8.C
Autorské čtení s Lenkou Jakešovou (ŠD)
Právní vědomí - Přednáška Policie ČR 9.B, 8.B
Český den proti rakovině
Kurz první pomoci 8.A, 8.C
Zasedání školního parlamentu
Kutná Hora - exkurze 9.A
Historická Praha 9.C
Prevence alkoholu 7. a 8. roč.
Rakouský institut - exkurze němčináři 9. roč

Úvod > Aktuality > Paříž a zámek Versailles očima žáků 8. a 9. ročníků

Paříž a zámek Versailles očima žáků 8. a 9. ročníků

Paříž a zámek Versailles

Žáci 8. a 9. ročníků naší školy se mohli zúčastnit odborné zahraniční exkurze do hlavního města Francie – Paříže a navštívit i nedaleké Versailles a překrásné zahrady.

Akce byla opravdu podařená, všichni si ji užili a věříme, že navážeme na tuto tradici i v dalších letech a budeme organizovat podobné zahraniční exkurze J

Podívejte se na program, který byl pestrý a zahrnoval nádherná místa a také si přečtěte reakce žáků, kteří se zúčastniliJ

Program:

11. září: Odjezd ve 14.00 hod. Od ZŠ v Přibyslavi, večerní prohlídka Norimberka, v noci tranzit přes SRN do Francie

12. září: Ráno příjezd do Paříže, první část prohlídky města: Trocadéro, Palais de Chaillot, návštěva Tour Eiffel, projížďka výletní lodí po Seině,                                           Champs de  Mars, návštěva hrobky císaře Napoleona Bonaparta v Hôtel des Invalides, Place de la Concorde, Madelaine, Champs – Elysées, Arc de                   Triomphe, večer ubytování v hotelu v okolí Paříže.

13. září: Po snídani výlet do Versailles: prohlídka zámku a parku ve Versailles, Petit Trianon, Grand Trianon, Hameau de la Reine. Odpoledne druhá část                          prohlídky Paříže: pařížská čtvrť Défense s Grande Arche, návštěva Montmartru: Place du Tertre, Basilique du Sacré Coeur, Boulevard de Clichy,                          Moulin Rouge, návrat na ubytování.

14. září: Po snídani odjezd do centra Paříže, dokončení prohlídky: náměstí Vendôme, Jardin des Tuilleries, návštěva Musée du Louvre, Centre G. Pompidou,                  Forum des Halles, Cathédrale Notre - Dame de Paris, Quartier Latin, Sorbonne, Panthéon, Jardin du Luxembourg. Večer odjezd z Paříže, krátká                          zastávka u gotické katedrály v Remeši. V noci tranzit přes SRN do ČR.

15. září: Příjezd do Přibyslavi v odpoledních hodinách.

Francie očima našich žáků

„Dobrý den paní učitelko, mně se moc Francie líbila, splnila jsem si svůj sen podívat se na Eiffelovu věž a všechny další památky byly moc pěkné … výlet byl skvělý po všech stránkách a moc za něj děkuji, těším se na další.“

„Nám se v Paříži moc líbilo. Nejvíc se nám líbilo v Louvru. Bylo moc fajn, že jste nám dávali prostor si vše důkladně prohlédnout a rozchody. Bylo to únavné, denně jsme zvládli i 15 kilometrů, ale vše stálo za to. Nic bychom na této exkurzi neměnili. Moc ceníme, že jste výlet do Paříže zařídila, protože to byl úžasný zážitek.“

„Naše exkurze započala dlouhou, ale příjemnou jízdou přes Německo a první větší zastávka byla v historickém městě Norimberk, který jsme si prošli a pokračovali v cestě do Paříže, kam jsme přijeli v ranních hodinách. Naše exkurze po Paříži započala na pravém místě a překonala moje očekávání, byla to Eiffelova věž. Ocelová konstrukce věže byla o dost větší, než jsem očekával a také kvůli tomu, že jsme se po ní mohli pohybovat, jak jsme chtěli a výhled z ní na okolí Paříže byl fascinující. Velice mě oslnili zahrady Versailles svou velikostí a nádhernými geometrickými útvary. V Louvru jsem se těšil na nejznámější obraz na světě Mona Lisu, že jej spatřím naživo, ale byl poměrně malý na to, jak je velice slavný. Po výstavě jsem ochutnal známé francouzské pečivo croissant, které zde bylo chuťově nejlepší, co jsem kdy jedl. Cesta zpátky domů byla pohodlná a řidiči byli v pohodě.“

„Jsme moc rády, že jsme se mohly zúčastnit zájezdu do Francie. Líbilo se nám v Louvre, protože tam jsou zajímavé obrazy. Měli jsme luxusní ubytování. Vše se nám líbilo a máme neopakovatelné zážitky.“

Zájezd se mi velmi líbil, až na spaní v autobuse, které bylo nepříjemné. Jinak jsem viděl vše, co jsem v Paříži vidět chtěl – Monu Lisu, Vítězný oblouk, kde se jezdí slavná Tour de France, vylézt na Eiffelovu věž, také jsem vyzkoušel croissanty nebo makronkyJ Je škoda, že jsem nevyzkoušel žabí stehýnka nebo pravou francouzskou bagetu. Měl jsem rád chození po zámku a zahradách ve Versailles. Obdivoval jsem Notre-Dame, i když jsme katedrálu mohli vidět jen z dálky….Takže tento zájezd hodnotím velmi kladně a děkuji paní učitelce Němcové, že pro nás tento zájezd zařídila.“

„Výlet do Paříže jsme si moc užily. Hotel byl pěkný a snídaně chutné. Dny byly náročné, ale vždy nabyté informacemi o Paříži, Versailles a historií Francie. Všechny informace od paní průvodkyně byly užitečné a hezky zpracované. Nejvíce se nám asi líbil zámek ve Versailles, Trianon, Vítězný oblouk, Louvre a Eiffelova věž, která nás překvapila svojí výškou. Zažili jsme všichni hodně srandy a máme dostatek přívěšků Eiffelovy věže na celý život,J Bohužel první den nebylo hezké počasí, ale i tak jsme si vše moc užili…“

„Zažili jsme profesionálního průvodkyni, která měla vše důkladně nastudováno a dokázala nám své znalosti zábavně předat. Program byl bohatý, zvládli jsme nejdůležitější památky, zažili atmosféru Paříže se vším všudy. Mohli jsme ochutnat místní speciality, rozchody byly vždy dostatečně dlouhé na to, abychom si vše prohlédli. Děkuji, že jsme se mohli této akce zúčastnit a dlouho na ni budeme vzpomínat.“

„Paní průvodkyně byl hodná a příjemná, ale kvůli provozu a dopravě jsem ji často málo slyšel. Líbily se mi všechna místa, která jsem navštívil. Hotel byl super a jsem rád, že jsem mohl jet.“