Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29
Ředitelské volno
30 1
2 3 4 5 6 7
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
8
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
9
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
10
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
11
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Přírodovědný klokan
12
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
13
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
Výzva 72 hodin - Sázíme jedlý les
14
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
Výstava ovoce, zeleniny, medu a brambor - Výstava dětských prací
15
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
Výstava ovoce, zeleniny, medu a brambor - Výstava dětských prací
16
Výstava ovoce, zeleniny, medu a brambor - Výstava dětských prací
17
Zasedání školního parlamentu
Program EVVO - Stromy, staří velikáni 6.C, 7.C
Podzimní sběrová akce
18
Podzimní sběrová akce
19
Burza středních škol ve vestibulu ZŠ
20
Exkurze do krajské knihovny 9.A
21 22
23 24 25 26
Podzimní prázdniny
27
Podzimní prázdniny
28 29
30
Přednáška Policie ČR - táma šikana - 5. ročníky
31
Zasedání školního parlamentu
1
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
2
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
3
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
Mladý chemik - školní kolo
4
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
5
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > English literacy at our school

English literacy at our school



English literacy at our school

V březnu, měsíci knihy, probíhal ve škole v rámci výuky anglického jazyka projekt s anglickou knihou. Cílem byla podpora čtenářské gramotnosti v prvním cizím jazyce.

Během vyučovacích hodin se žáci druhého stupně začetli do vybrané knihy v angličtině a následně zpracovávali pracovní listy zaměřené na porozumění čteného. Nabídka literatury byla pestrá. Děti si mohly zvolit dle své úrovně jazyka četbu zjednodušenou, někteří čtenáři se však s chutí pustili do textu původního.

Věříme, že tento projekt byl pro řadu dětí motivací k další četbě v angličtině. Vždyť právě čtení je jedním z efektivních způsobů učení a je jako stvořené pro zdokonalování se ve znalosti cizího jazyka.

čtenářská gramotnost v angličtině (1).jpg

čtenářská gramotnost v angličtině (2).jpg

čtenářská gramotnost v angličtině (3).jpg

čtenářská gramotnost v angličtině (4).jpg

čtenářská gramotnost v angličtině (5).jpg

čtenářská gramotnost v angličtině (6).jpg