Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Úřední den v základní škole od 9:00 do 15:00
29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9
Den otevřených dveří ZŠ Přibyslav v rámci Mlékárenských dnů, školní kavárna
10
11
Vzdělávací pobyt v Paříži pro žáky 8. a 9. ročníků
12
Vzdělávací pobyt v Paříži pro žáky 8. a 9. ročníků
13
Vzdělávací pobyt v Paříži pro žáky 8. a 9. ročníků
14
Úvodní informační třídní schůzky
Vzdělávací pobyt v Paříži pro žáky 8. a 9. ročníků
15
Vzdělávací pobyt v Paříži pro žáky 8. a 9. ročníků
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
Ředitelské volno
30 1

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > I-KAP II „Učíme se ze života pro život.“

I-KAP II „Učíme se ze života pro život.“



stažený soubor (12).png                                                          robot.png

                                                                                        Kroužek OD POČÍTAČŮ K ROBOTŮM - přehled aktivit

 

I-KAP II    „Učíme se ze života pro život.“

Registrační číslo projektu:

CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0020364

 

Doba realizace projektu:

  1. 2.2021 – 30. 11. 2023

Stručný popis projektu:

Cílem projektu je prostřednictvím komunit vzájemného učení, síťováním, vzájemným setkáváním a výměnou zkušeností základních a středních škol podpořit zvýšení kvality a efektivity pedagogického působení učitelů směrem k výuce obohacené o využívání aktivizačních metod a posílené o prvky transferu kompetencí. Tento přístup je předpokladem celkového zlepšení kvality výuky a rozvoje kompetencí a gramotností žáků. Projekt rovněž podporuje rovné příležitosti ve vzdělávání ve smyslu volby stylu výuky a vhodných inovativních nástrojů, které zohledňují specifika všech žáků.

Dalším cílem je podpora kariérového poradenství prostřednictvím pravidelného setkávání kariérových poradců a jejich výměnou zkušeností. Zaměříme se rovněž na systematickou podporu vedení škol, především v oblasti pedagogického leadershipu a řízení pedagogického procesu prostřednictvím Regionální leadership akademie, s dopadem na učení žáků a jejich well-being.