Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Vánoční prázdniny
28
Vánoční prázdniny
29
Vánoční prázdniny
30
Vánoční prázdniny
31
Vánoční prázdniny
1
Vánoční prázdniny
2
Vánoční prázdniny
3 4
Týden zábavných kvízů ve školní družině
5
Týden zábavných kvízů ve školní družině
6
Týden zábavných kvízů ve školní družině
7
Týden zábavných kvízů ve školní družině
8
Týden zábavných kvízů ve školní družině
9
Týden zábavných kvízů ve školní družině
10
Týden zábavných kvízů ve školní družině
11
Týden zábavných kvízů ve školní družině
12
Týden zábavných kvízů ve školní družině
13
Týden zábavných kvízů ve školní družině
14
Týden zábavných kvízů ve školní družině
15 16
17
Uzavření pololetního hodnocení
18
Pedagogická rada
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2
Exkurze "Tajemné grafické příběhy"
3 4
Pololetní prázdniny
5 6

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > I-KAP II „Učíme se ze života pro život.“

I-KAP II „Učíme se ze života pro život.“



stažený soubor (12).png                                                          robot.png

                                                                                        OD POČÍTAČŮ K ROBOTŮM

 

I-KAP II    „Učíme se ze života pro život.“

Registrační číslo projektu:

CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0020364

 

Doba realizace projektu:

  1. 2.2021 – 30. 11. 2023

Stručný popis projektu:

Cílem projektu je prostřednictvím komunit vzájemného učení, síťováním, vzájemným setkáváním a výměnou zkušeností základních a středních škol podpořit zvýšení kvality a efektivity pedagogického působení učitelů směrem k výuce obohacené o využívání aktivizačních metod a posílené o prvky transferu kompetencí. Tento přístup je předpokladem celkového zlepšení kvality výuky a rozvoje kompetencí a gramotností žáků. Projekt rovněž podporuje rovné příležitosti ve vzdělávání ve smyslu volby stylu výuky a vhodných inovativních nástrojů, které zohledňují specifika všech žáků.

Dalším cílem je podpora kariérového poradenství prostřednictvím pravidelného setkávání kariérových poradců a jejich výměnou zkušeností. Zaměříme se rovněž na systematickou podporu vedení škol, především v oblasti pedagogického leadershipu a řízení pedagogického procesu prostřednictvím Regionální leadership akademie, s dopadem na učení žáků a jejich well-being.