Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Vánoční prázdniny
28
Vánoční prázdniny
29
Vánoční prázdniny
30
Vánoční prázdniny
31
Vánoční prázdniny
1
Vánoční prázdniny
2
Vánoční prázdniny
3 4
Týden zábavných kvízů ve školní družině
5
Týden zábavných kvízů ve školní družině
6
Týden zábavných kvízů ve školní družině
7
Týden zábavných kvízů ve školní družině
8
Týden zábavných kvízů ve školní družině
9
Týden zábavných kvízů ve školní družině
10
Týden zábavných kvízů ve školní družině
11
Týden zábavných kvízů ve školní družině
12
Týden zábavných kvízů ve školní družině
13
Týden zábavných kvízů ve školní družině
14
Týden zábavných kvízů ve školní družině
15 16
17
Uzavření pololetního hodnocení
18
Pedagogická rada
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2
Exkurze "Tajemné grafické příběhy"
3 4
Pololetní prázdniny
5 6

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > DigiMe ATCZ 216

DigiMe ATCZ 216



stažený soubor (6).png    znak (1).png

 

DigiMe ATCZ 216 

https://digime.europabuero.wien/

https://www.instagram.com/digime_atcz/?hl=cs

Program: Interreg V-A Rakousko – Česká republika

Investiční priorita 10a: Investice do vzdělávání, odborné přípravy a školení za účelem získávání dovedností a celoživotního učení

Registrační číslo projektu: ATCZ216

 

Lead Partner/ Vedoucí partner: Bildungsdirection für Wien  / Vídeňské Ředitelství pro vzdělávání, Evropská kancelář

Další partneři projektu:

Kraj Vysočina: Vysočina Education

Jihomoravský kraj:

- Středisko volného času Lužánky  

Vídeň:

- Wirtschaftsagentur Wien / Hospodářská agentura Vídeň

 

  Délka trvání: 36 měsíců (10/2019 – 9/2022)

Stručný popis projektu:

 

  1. Cíle

Hlavní cíl: Posílení konkurenceschopnosti přeshraničního hospodářského území pomocí inovativních vzdělávacích nabídek

Specifické cíle:

  1.   Posílení informatického myšlení a digitálních kompetencí žáků a učitelů ZŠ
  2. Zatraktivnit IT a technické obory také pro děvčata
  3. Podporovat inovativní myšlení, podnikatelské dovednosti a seberealizaci mezi žáky