Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Ocenění ilustrátorů školního kalendáře
1 2
Plavecký výcvik 3. a 4. ročníků
Preventivní program - sociometrie
3
Technická herna aneb Fyzika hrou 6.A, 6.C
4
Technická herna aneb Fyzika hrou 8.A, 8.C
5 6
7
Sběrová akce - soutěž tříd
8
Sběrová akce - soutěž tříd
Technická herna aneb Fyzika hrou, 7.A, 7.B
9
Plavecký výcvik 3. a 4. ročníků
10
Leadership akademie (I-KAP 2)
11 12 13
Lyžařský kurz 7.C, 8.C
14
Lyžařský kurz 7.C, 8.C
Třída a její svět - preventivní program 7.A, 7.B
Tvoření vlastní knihy se spisovatelkou Hanou Sommerovou 5. roč.
15
Lyžařský kurz 7.C, 8.C
On line svět a já - preventivní program 6.C
Láska je láska - preventivní program 8.A
16
Lyžařský kurz 7.C, 8.C
Můj život, můj svět - preventivní program 8.B
Plavecký výcvik 3. a 4. roč.
Matematický klokan - cvrček - 2., 3. roč.
17
Lyžařský kurz 7.C, 8.C
"Karta na sebe" - preventivní program 9. roč.
18
Lyžařský kurz 7.C, 8.C
Online svět a já - preventivní program 6.A, 6.B
Matematický klokan - klokánek - 4. a 5. roč.
Lyžařský kurz 7.A, 7.B
19
Lyžařský kurz 7.A, 7.B
20
Lyžařský kurz 7.A, 7.B
21
Lyžařský kurz 7.A, 7.B
Kurz první pomoci 8.A
22
Lyžařský kurz 7.A, 7.B
23
Lyžařský kurz 7.A, 7.B
24
Matematický klokan - kadet - 8. a 9. ročník
Matematický klokan - bejnamín - 6. a 7. ročník
25 26 27
28 29 30 31 1
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
2
Online zápis do 1. tříd - administrativní část
3
Online zápis do 1. tříd - administrativní část

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném (Badatelsky orientovaná výuka)

Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném (Badatelsky orientovaná výuka)



stažený soubor (1).jfif  CZ_RO_B_C (1).png

 

Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném

(Badatelsky orientovaná výuka)

Registrační číslo projektu:
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000540

Příjemce dotace:
Gymnázium Václava Beneše Třebízského, Smetanovo nám. 1310, Slaný

 

V rámci projektu naše škola získala metodickou podporu v oblasti badatelsky orientované výuky a sama se stala metodickým centrem, které pravidelně pořádalo metodická odpoledne s názornými ukázkami badatelských jednotek.

V rámci projektu jsme získali finanční podporu jednak na práci pedagogů, ale také na pořízení vybavení. Robotické stavebnice, měřící sady Vernier.

 

Cíle projektu:

  • Naplnit cíle definované Strategií vzdělávací politiky ČR
  • Naplnit specifické cíle SC5a) v rámci VVV
  • Navázat na předchozí projekty v rámci OPVK a IROP a přesunout pozitivní zkušenosti na národní úroveň
  • Přinášet aktivním pedagogům trendy z oblasti vzdělávání, kterými jsou: STEM, myšlenky společného vzdělávání, výchova lídrů, mentorů
  • Zajištění funkční celorepublikové sítě aktivních pedagogů, kteří sdílí zkušenosti, jak pracovat s vnitřní motivací žáků
  • Zajištění otevřeného vzdělávání, zprostředkování více směrů a trendů, tak aby si aktivní pedagogové mohli vybrat oblast, která je pro ně přirozená a předávat v této oblasti zkušenosti na své okolí
  • Podpora pedagogů, aby se mohli stát sebevědomými osobnostmi v oblasti vzdělávání
  • Podpora přirozené autority pedagogů i schopnosti předávat své zkušenosti na žáky a okolí
  • Zajištění funkční sítě pedagogů tak, aby byla životaschopná i po projektu
  • Realizace 30 projektových odpolední na témata souvisejících s SC5 a), kdy nad společným tématembude umožněn individuální inovativní přístup každého z center. Každé projektové odpoledne bude sestavené na konkrétních příkladech
  • Vytvoření výstupu ve formě labíku z každého setkání tak, aby byl inspirací pro školy v okolí i celou síť
  • Ukázka ověřených metod, postupů a trendů okolním školám a inspirace pro další směřování v inovativní činnosti s využitím prostředků IROP, OP VVV
  • Podpora SC5 směrem k mezipředmětovým vazbám v rámci výuky matematické a čtenářské gramotnosti i rozvoji kreativity žáků
  • Umožnit využití potenciálu každého žáka včetně žáků s SVP a především žáků nadaných a rozvoj KK
  • Nastavení a zajištění funkčnosti mechanizmů sdílení zkušeností s okolními školami s využitím moderních nástrojů typu SharePoint
  • Zpřístupnění školám moderní směr ve vzdělávání jako je STEM a využití moderních řešení jako je Arduino
  • Identifikace, diskuse a ověření inovativních metod a trendů ve vzdělávání a sdílení získaných poznatků a zkušeností s pedagogy dalších škol