Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2
"Už jsem čtenář" - Krajská knihovna HB, 1.A
3
"Tvá cesta nanečisto", "Právní vědomí" - přednáška Policie ČR (8.C, 9.C)
Pěvecká soutěž (1. st.)
4 5 6 7
8 9 10
Český den proti rakovině
11
Historická Praha - exkurze 7.C
12 13 14
15
Historická Praha - exkurze 8.B
Školní výlet 9.B
16
Workshop 3. a 5. roč - Kariérové vzdělávání a podnikavost
Školní výlet 9.B
17
Školní výlet 9.B
"Neboj se!" preventivní program 2.B
"Já pro třídu, třída pro mě" - preventivní program 3.B
"Online svět a já" - preventivní program 6.A
Show o Austrálii - anglické divadlo 7. - 9. ročníky
18 19 20 21
22
Fotografování tříd 2. stupně
Kariérové vzdělávání - program pro 9. ročníky (firma ACO)
23
Školní výlet 6.A
24
Kariérové vzdělávání - workshopy tříd
Školní výlet 6.A
Kariérové vzdělávání
25
Školní výlet 6.A
Setkání s životem nevidomých - program pro 8. roč
26
Exkurze do krajské knihovny 9.B
Divadelní představení souboru Sluníčko
27
Otevřené dílny v rámci ACO běhu
28
29
Sběrová akce
30
Sběrová akce
Kariérové vzdělávání - program pro 8. ročníky (firma ACO)
"Už jsem čtenář" - program KKV pro 1.B
Zasedání školního parlamentu
Exkurze do jaderné elektrárny Dukovany 9.A, 9.B
31
Školní výlet 3.A, 3.C
1 2 3 4

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném (Badatelsky orientovaná výuka)

Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném (Badatelsky orientovaná výuka)



stažený soubor (1).jfif  CZ_RO_B_C (1).png

 

Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném

(Badatelsky orientovaná výuka)

Registrační číslo projektu:
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000540

Příjemce dotace:
Gymnázium Václava Beneše Třebízského, Smetanovo nám. 1310, Slaný

 

V rámci projektu naše škola získala metodickou podporu v oblasti badatelsky orientované výuky a sama se stala metodickým centrem, které pravidelně pořádalo metodická odpoledne s názornými ukázkami badatelských jednotek.

V rámci projektu jsme získali finanční podporu jednak na práci pedagogů, ale také na pořízení vybavení. Robotické stavebnice, měřící sady Vernier.

 

Cíle projektu:

  • Naplnit cíle definované Strategií vzdělávací politiky ČR
  • Naplnit specifické cíle SC5a) v rámci VVV
  • Navázat na předchozí projekty v rámci OPVK a IROP a přesunout pozitivní zkušenosti na národní úroveň
  • Přinášet aktivním pedagogům trendy z oblasti vzdělávání, kterými jsou: STEM, myšlenky společného vzdělávání, výchova lídrů, mentorů
  • Zajištění funkční celorepublikové sítě aktivních pedagogů, kteří sdílí zkušenosti, jak pracovat s vnitřní motivací žáků
  • Zajištění otevřeného vzdělávání, zprostředkování více směrů a trendů, tak aby si aktivní pedagogové mohli vybrat oblast, která je pro ně přirozená a předávat v této oblasti zkušenosti na své okolí
  • Podpora pedagogů, aby se mohli stát sebevědomými osobnostmi v oblasti vzdělávání
  • Podpora přirozené autority pedagogů i schopnosti předávat své zkušenosti na žáky a okolí
  • Zajištění funkční sítě pedagogů tak, aby byla životaschopná i po projektu
  • Realizace 30 projektových odpolední na témata souvisejících s SC5 a), kdy nad společným tématembude umožněn individuální inovativní přístup každého z center. Každé projektové odpoledne bude sestavené na konkrétních příkladech
  • Vytvoření výstupu ve formě labíku z každého setkání tak, aby byl inspirací pro školy v okolí i celou síť
  • Ukázka ověřených metod, postupů a trendů okolním školám a inspirace pro další směřování v inovativní činnosti s využitím prostředků IROP, OP VVV
  • Podpora SC5 směrem k mezipředmětovým vazbám v rámci výuky matematické a čtenářské gramotnosti i rozvoji kreativity žáků
  • Umožnit využití potenciálu každého žáka včetně žáků s SVP a především žáků nadaných a rozvoj KK
  • Nastavení a zajištění funkčnosti mechanizmů sdílení zkušeností s okolními školami s využitím moderních nástrojů typu SharePoint
  • Zpřístupnění školám moderní směr ve vzdělávání jako je STEM a využití moderních řešení jako je Arduino
  • Identifikace, diskuse a ověření inovativních metod a trendů ve vzdělávání a sdílení získaných poznatků a zkušeností s pedagogy dalších škol