Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) I. turnus (10. - 15.3.)
11
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) I. turnus (10. - 15.3.)
12
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) I. turnus (10. - 15.3.)
13
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) I. turnus (10. - 15.3.)
14
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) I. turnus (10. - 15.3.)
15
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) I. turnus (10. - 15.3.)
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) II. turnus (15. - 20. 3.)
16
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) II. turnus (15. - 20. 3.)
17
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) II. turnus (15. - 20. 3.)
18
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) II. turnus (15. - 20. 3.)
19
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) II. turnus (15. - 20. 3.)
20
Lyžařský výcvikový kurz (Pec pod Sněžkou) II. turnus (15. - 20. 3.)
21 22 23
Přibyslavský pantoflíček 2024
24
25 26 27 28
Velikonoční prázdniny
29 30 31

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > LISTOPAD 2022

LISTOPAD 2022



4.11.

Měsíc kroužku je pomalu za námi a my se budeme loučit s aplikací Scratch. Na poslední hodinu práce v této aplikaci jsme si vybrali programování další hry, tentokrát hry pro dva hráče. Hra s pracovním názvem "Žereme dorty" spočívá v souboji dvou postaviček o to, která stihne posbírat (sežrat) co největší počet dortů nebo jiných zvolených předmětů. Opět jsme si tedy vyzkoušeli klonování předmětů a práci s proměnnými. Výsledkem byla spousta zdařilých her a spokojené děti, které si společně zahráli vlastnoručně vytvořené hry.

310784752_609213514335885_8207025865532289889_n.jpg310458323_817108522890197_6523412958662035135_n.jpg

 

11.11.

Tentokrát děti čekalo na kroužku něco úplně nového. Pustili jsme se do 3D modelování. Pro první krůčky v modelování jsme zvolili online aplikaci TinkerCad, která je zdarma a děti v ní mohou pracovat i doma pokud budou chtít. Opět jsme si vytvořili společný účet a pustili se do práce. Vysvětlili jsme si základy práce v této aplikaci a vyzkoušeli si poskládat ze základních tvarů a objektů své vlastní modely omezené pouze naší fantazií.

315356675_515991880416113_706867368444985126_n.jpg315494286_669910417850026_827311206594324712_n.jpg

315356670_656311769482738_5760167456864158178_n.jpg315517864_1612222805865998_5936218547943102109_n.jpg

 

25.11.

Po týdnu jsme se opět sešli na kroužku u 3D modelování. Děti se naučili pracovat s dalšími funkcemi v aplikaci TinkerCad jako je seskupování objektů, práce s kótami u objektů, sestavování modelů nejen pomocí základních tvarů, ale také pomocí už hotových objektů. Vznikla tak opět velmi zajímavá díla. Někteří odvážní se pustili do pokusů se sestavováním elektrických obvodů v prostředí aplikace. Zatím jenom pomocí metody pokus omyl, ale dopracovali se i k funkčním obvodům.

3dmartin.PNG3dtonda.PNG