Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29
Ředitelské volno
30 1
2 3 4 5 6 7
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
8
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
9
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
10
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
11
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Přírodovědný klokan
12
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
13
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
Výzva 72 hodin - Sázíme jedlý les
14
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
Výstava ovoce, zeleniny, medu a brambor - Výstava dětských prací
15
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
Výstava ovoce, zeleniny, medu a brambor - Výstava dětských prací
16
Výstava ovoce, zeleniny, medu a brambor - Výstava dětských prací
17
Zasedání školního parlamentu
Program EVVO - Stromy, staří velikáni 6.C, 7.C
Podzimní sběrová akce
18
Podzimní sběrová akce
19
Burza středních škol ve vestibulu ZŠ
20
Exkurze do krajské knihovny 9.A
21 22
23 24 25 26
Podzimní prázdniny
27
Podzimní prázdniny
28 29
30
Přednáška Policie ČR - táma šikana - 5. ročníky
31
Zasedání školního parlamentu
1
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
2
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
3
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
Mladý chemik - školní kolo
4
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
5
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > TÉMA ZEMĚPISU:BIOSFÉRA

TÉMA ZEMĚPISU:BIOSFÉRA



Šesťáci se během hodin zeměpisu stali koučem vlastního vědeckého výzkumu a do tématu biosféra se pustili se skutečně vědeckým zápalem!

Metodou tzv. coachingu si vymysleli projekt, který poté zrealizovali a zpracovali do experimentálního portfolia.

A k pozorování toho bylo skutečně mnoho.

Děti totiž zkoumaly nejrůznější zvířata a jejich aktivitu.

Výzkumy se netýkaly pouze pejsků a koček, ale také křečků, morčat, slepic, ptáků, žížal, vos, včel, čmeláků, ovcí, krav, ryb či slepýšů.

Tušíte například, kolikrát kráva během 15 minut zabučí?

Jak často musí během půl hodiny morčata na záchod nebo za jak dlouho doběhne křeček závod mezi dvěma brankami?

Naši šesťáci už ano!

TÉMA ZEMĚPISU:BIOSFÉRA TÉMA ZEMĚPISU:BIOSFÉRA TÉMA ZEMĚPISU:BIOSFÉRA TÉMA ZEMĚPISU:BIOSFÉRA TÉMA ZEMĚPISU:BIOSFÉRA TÉMA ZEMĚPISU:BIOSFÉRA TÉMA ZEMĚPISU:BIOSFÉRA

[21.5.2020]