Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27 28 29
Ředitelské volno
30 1
2 3 4 5 6 7
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
8
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
9
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
10
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
11
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Přírodovědný klokan
12
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
13
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
Výzva 72 hodin - Sázíme jedlý les
14
Týden důstojné práce 7. - 14. 10. - výstava na stromech
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
Výstava ovoce, zeleniny, medu a brambor - Výstava dětských prací
15
Výzva 72 hodin - Čteme dětem pohádku před spaním (žáci 9. roč. v MŠ)
Výstava ovoce, zeleniny, medu a brambor - Výstava dětských prací
16
Výstava ovoce, zeleniny, medu a brambor - Výstava dětských prací
17
Zasedání školního parlamentu
Program EVVO - Stromy, staří velikáni 6.C, 7.C
Podzimní sběrová akce
18
Podzimní sběrová akce
19
Burza středních škol ve vestibulu ZŠ
20
Exkurze do krajské knihovny 9.A
21 22
23 24 25 26
Podzimní prázdniny
27
Podzimní prázdniny
28 29
30
Přednáška Policie ČR - táma šikana - 5. ročníky
31
Zasedání školního parlamentu
1
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
2
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
3
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
Mladý chemik - školní kolo
4
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.
5
Tripartity na I. stupni 1. - 17. 11.

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > PÁROVÁ VÝUKA VE 2.C

PÁROVÁ VÝUKA VE 2.C



PÁROVÁ VÝUKA VE 2.CV pondělí 2.12. proběhla v rámci hodiny matematiky v počítačové učebně párová výuka tříd 2.C a 5.C. Mladší žáci pracovali s výukovým programem pro opakování učiva z matematiky(www.skolakov.cz) a starší žáci jim pomáhali s přípravou programu, kontrolovali postupy a výsledky, vzájemně si naslouchali a spolupracovali. Na závěr i oni ukázali svým kamarádům, co už v 5. třídě dokážou zvládnout vypočítat.

Hodina matematiky byla tím pestřejší a zajímavější, žáci se skamarádili a dokázali, jak může fungovat vzájemná spolupráce mezi mladšími a staršími žáky.

Tímto děkuji třídě 5.C a jejich p.učitelce Ivetě Neubauerové za spolupráci.

Petra Fiedlerová

[12.12.2019]