Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Evropský den jazyků - projektový den II. stupeň
Podzimní sběrová akce
27
Podzimní sběrová akce
28
Den české státnosti - státní svátek
29 30 1 2
3 4 5 6 7
Den fyziky - nanotechnologie - "Co je malé, to je dobré"
8 9
Drakiáda
10 11
Adaptační dopoledne školního parlamentu
Bílá pastelka - sbírka pořádaná na podporu nevidomých v ČR
"Kůrovec za to nemůže" - program EVVO 6.A
Podzimní tvořivé dílny ve školní družině a klubu
"Pravidla nejsou strašidla" - preventivní program pro prvňáčky
12
Bílá pastelka - sbírka pořádaná na podporu nevidomých v ČR
Podzimní tvořivé dílny ve školní družině a klubu
Přírodovědný klokan
13
Podzimní tvořivé dílny ve školní družině a klubu
Výstava "Tutanchamon" Brno - 9.B
14
"Kůrovec za to nemůže" - program EVVO - 6.C
Podzimní slavnosti - výstava dětských prací
Výzva 72 hodin - úklid města
15
Podzimní slavnosti - výstava dětských prací
16
Podzimní slavnosti - výstava dětských prací
17
Podzimní slavnosti - výstava dětských prací
18
Programy EVVO - propojení přírodních věd a čtenářské gramotnosti - 5.A a 8.C
19
Výtvarná soutěž na SUPŠ Helenín
20
Burza středních škol na ZŠ Přibyslav
21
Okresní kolo ve stolním tenisu IV. kategorie (žáci 6. - 9. tříd)
22 23
24 25
Vzdělávací koncert pro celou školu - hudební historie, žánry - RÉVA
26
Podzimní prázdniny
27
Podzimní prázdniny
28 29 30
31 1 2 3
Školní kavárna s tématem formativní hodnocení
4 5 6

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Žáci > Žákovský parlament

Žákovský parlament

napady.JPG 

11. 10. 2022

V průběhu září měla každá třída možnost zvolit ze svých řad zástupce do parlamentu. 

Volby máme úspěšně za sebou a nic nebránilo oficiálně činnost Žákovského parlamentu zahájit. To proběhlo v úterý 11. října v divadlením sále a věnovali jsme mu celé dopoledne. Žáci se navzájem poznali a vyzkoušeli si, jaké je to zapojit kreativitu při hledání nápadů. Dokonce už po jednotlivých skupinách zformulovali a odprezentovali první návrhy, jaké příležitosti ke změne se nabízí a představili svá řešení.

Cílem je ještě více zapojit děti do dění ve škole, dát jim možnost podílet se na chodu školy, navrhovat změny, diskutovat o možnostech, přicházet s nápady, hledat řešení. Věříme, že takováto aktivita vede k tomu, aby se děti ve škole, kde nyní tráví podstatnou část svého života, cítily dobře, aby to bylo "jejich" protředí, které spoluvytvářejí.

Děti nás opět přesdvědčily o tom, jak dokáží být kreativní, kultivovaně diskutovat, argumentovat a respektovat se navzájem. Mnozí naši politici by si z nich mohli vzít příklad :-).