Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Vánoční prázdniny
27
Vánoční prázdniny
28
Vánoční prázdniny
29
Vánoční prázdniny
30
Vánoční prázdniny
31 1
2 3 4 5 6
Leonardo da Vinci - vzdělávací program 4. - 7. roč.
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
7
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
8
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
9
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
10
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Zasedání školního parlamentu
Školní kolo olympiády v anglickém jazyce
11
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
12
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Školní kavárna s tématem Hejného metoda výuky matematiky pro rodiče a veřejnost
13 14 15
16
Preventivní program "Neboj se!" (2.A, 2.B)
17
Preventivní program "Neboj se!" (2.C)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí?" (3.A)
18
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě." (3.B)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí" (3.C)
19
Preventivní program "Bezpečně online!" (4.A)
Preventivní program "Vandal je barbar" (4.B)
20
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě" (4.C)
Preventivní program "Já a třída" (5.A)
21 22
23
Exkurze - Galerie Josef Jambor - výtvarný kroužek
Uzavření hodnocení za 1. pololetí 2022/2023
24
Zasedání školního parlamentu
Pedagogická rada
25 26
Preventivní program "Já a třída" (5.B, 5.C)
27 28 29
30 31
Pololetní vysvědčení
Plavecký výcvik (3. a 4. roč.)
1 2 3
Pololetní prázdniny
4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném (Badatelsky orientovaná výuka)

Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném (Badatelsky orientovaná výuka)



stažený soubor (1).jfif  CZ_RO_B_C (1).png

 

Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném

(Badatelsky orientovaná výuka)

Registrační číslo projektu:
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000540

Příjemce dotace:
Gymnázium Václava Beneše Třebízského, Smetanovo nám. 1310, Slaný

 

V rámci projektu naše škola získala metodickou podporu v oblasti badatelsky orientované výuky a sama se stala metodickým centrem, které pravidelně pořádalo metodická odpoledne s názornými ukázkami badatelských jednotek.

V rámci projektu jsme získali finanční podporu jednak na práci pedagogů, ale také na pořízení vybavení. Robotické stavebnice, měřící sady Vernier.

 

Cíle projektu:

  • Naplnit cíle definované Strategií vzdělávací politiky ČR
  • Naplnit specifické cíle SC5a) v rámci VVV
  • Navázat na předchozí projekty v rámci OPVK a IROP a přesunout pozitivní zkušenosti na národní úroveň
  • Přinášet aktivním pedagogům trendy z oblasti vzdělávání, kterými jsou: STEM, myšlenky společného vzdělávání, výchova lídrů, mentorů
  • Zajištění funkční celorepublikové sítě aktivních pedagogů, kteří sdílí zkušenosti, jak pracovat s vnitřní motivací žáků
  • Zajištění otevřeného vzdělávání, zprostředkování více směrů a trendů, tak aby si aktivní pedagogové mohli vybrat oblast, která je pro ně přirozená a předávat v této oblasti zkušenosti na své okolí
  • Podpora pedagogů, aby se mohli stát sebevědomými osobnostmi v oblasti vzdělávání
  • Podpora přirozené autority pedagogů i schopnosti předávat své zkušenosti na žáky a okolí
  • Zajištění funkční sítě pedagogů tak, aby byla životaschopná i po projektu
  • Realizace 30 projektových odpolední na témata souvisejících s SC5 a), kdy nad společným tématembude umožněn individuální inovativní přístup každého z center. Každé projektové odpoledne bude sestavené na konkrétních příkladech
  • Vytvoření výstupu ve formě labíku z každého setkání tak, aby byl inspirací pro školy v okolí i celou síť
  • Ukázka ověřených metod, postupů a trendů okolním školám a inspirace pro další směřování v inovativní činnosti s využitím prostředků IROP, OP VVV
  • Podpora SC5 směrem k mezipředmětovým vazbám v rámci výuky matematické a čtenářské gramotnosti i rozvoji kreativity žáků
  • Umožnit využití potenciálu každého žáka včetně žáků s SVP a především žáků nadaných a rozvoj KK
  • Nastavení a zajištění funkčnosti mechanizmů sdílení zkušeností s okolními školami s využitím moderních nástrojů typu SharePoint
  • Zpřístupnění školám moderní směr ve vzdělávání jako je STEM a využití moderních řešení jako je Arduino
  • Identifikace, diskuse a ověření inovativních metod a trendů ve vzdělávání a sdílení získaných poznatků a zkušeností s pedagogy dalších škol