Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2
Exkurze "Tajemné grafické příběhy"
3 4
Pololetní prázdniny
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
Jarní prázdniny
15
Jarní prázdniny
16
Jarní prázdniny
17
Jarní prázdniny
18
Jarní prázdniny
19 20
21 22
Školení pedagogů - formativní hodnocení
23
Workshop pro žáky 7.B - robotické stavebnice
Plavecký výcvik 3. a 4. ročníků
24
Otevřená škola (PŠÚ) - inspirace a spolupráce pro pedagogy ze zapojených škol
25 26 27
28
Ocenění ilustrátorů školního kalendáře
1 2
Plavecký výcvik 3. a 4. ročníků
Preventivní program - sociometrie
3
Technická herna aneb Fyzika hrou 6.A, 6.C
4
Technická herna aneb Fyzika hrou 8.A, 8.C
5 6

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném (Badatelsky orientovaná výuka)

Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném (Badatelsky orientovaná výuka)



stažený soubor (1).jfif  CZ_RO_B_C (1).png

 

Celorepubliková síť Laborky.cz při Gymnáziu v Slaném

(Badatelsky orientovaná výuka)

Registrační číslo projektu:
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000540

Příjemce dotace:
Gymnázium Václava Beneše Třebízského, Smetanovo nám. 1310, Slaný

 

V rámci projektu naše škola získala metodickou podporu v oblasti badatelsky orientované výuky a sama se stala metodickým centrem, které pravidelně pořádalo metodická odpoledne s názornými ukázkami badatelských jednotek.

V rámci projektu jsme získali finanční podporu jednak na práci pedagogů, ale také na pořízení vybavení. Robotické stavebnice, měřící sady Vernier.

 

Cíle projektu:

  • Naplnit cíle definované Strategií vzdělávací politiky ČR
  • Naplnit specifické cíle SC5a) v rámci VVV
  • Navázat na předchozí projekty v rámci OPVK a IROP a přesunout pozitivní zkušenosti na národní úroveň
  • Přinášet aktivním pedagogům trendy z oblasti vzdělávání, kterými jsou: STEM, myšlenky společného vzdělávání, výchova lídrů, mentorů
  • Zajištění funkční celorepublikové sítě aktivních pedagogů, kteří sdílí zkušenosti, jak pracovat s vnitřní motivací žáků
  • Zajištění otevřeného vzdělávání, zprostředkování více směrů a trendů, tak aby si aktivní pedagogové mohli vybrat oblast, která je pro ně přirozená a předávat v této oblasti zkušenosti na své okolí
  • Podpora pedagogů, aby se mohli stát sebevědomými osobnostmi v oblasti vzdělávání
  • Podpora přirozené autority pedagogů i schopnosti předávat své zkušenosti na žáky a okolí
  • Zajištění funkční sítě pedagogů tak, aby byla životaschopná i po projektu
  • Realizace 30 projektových odpolední na témata souvisejících s SC5 a), kdy nad společným tématembude umožněn individuální inovativní přístup každého z center. Každé projektové odpoledne bude sestavené na konkrétních příkladech
  • Vytvoření výstupu ve formě labíku z každého setkání tak, aby byl inspirací pro školy v okolí i celou síť
  • Ukázka ověřených metod, postupů a trendů okolním školám a inspirace pro další směřování v inovativní činnosti s využitím prostředků IROP, OP VVV
  • Podpora SC5 směrem k mezipředmětovým vazbám v rámci výuky matematické a čtenářské gramotnosti i rozvoji kreativity žáků
  • Umožnit využití potenciálu každého žáka včetně žáků s SVP a především žáků nadaných a rozvoj KK
  • Nastavení a zajištění funkčnosti mechanizmů sdílení zkušeností s okolními školami s využitím moderních nástrojů typu SharePoint
  • Zpřístupnění školám moderní směr ve vzdělávání jako je STEM a využití moderních řešení jako je Arduino
  • Identifikace, diskuse a ověření inovativních metod a trendů ve vzdělávání a sdílení získaných poznatků a zkušeností s pedagogy dalších škol