Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Evropský den jazyků - projektový den II. stupeň
Podzimní sběrová akce
27
Podzimní sběrová akce
28
Den české státnosti - státní svátek
29 30 1 2
3 4 5 6 7
Den fyziky - nanotechnologie - "Co je malé, to je dobré"
8 9
Drakiáda
10 11
Bílá pastelka - sbírka pořádaná na podporu nevidomých v ČR
"Pravidla nejsou strašidla" - preventivní program pro prvňáčky
"Kůrovec za to nemůže" - program EVVO 6.A
Adaptační dopoledne školního parlamentu
Podzimní tvořivé dílny ve školní družině a klubu
12
Bílá pastelka - sbírka pořádaná na podporu nevidomých v ČR
Podzimní tvořivé dílny ve školní družině a klubu
Přírodovědný klokan
13
Podzimní tvořivé dílny ve školní družině a klubu
Výstava "Tutanchamon" Brno - 9.B
14
"Kůrovec za to nemůže" - program EVVO - 6.C
Výzva 72 hodin - úklid města
Podzimní slavnosti - výstava dětských prací
15
Podzimní slavnosti - výstava dětských prací
16
Podzimní slavnosti - výstava dětských prací
17
Podzimní slavnosti - výstava dětských prací
18
Programy EVVO - propojení přírodních věd a čtenářské gramotnosti - 5.A a 8.C
19
Výtvarná soutěž na SUPŠ Helenín
20
Burza středních škol na ZŠ Přibyslav
21
Okresní kolo ve stolním tenisu IV. kategorie (žáci 6. - 9. tříd)
22 23
24 25
Vzdělávací koncert pro celou školu - hudební historie, žánry - RÉVA
26
Podzimní prázdniny
27
Podzimní prázdniny
28 29 30
31 1 2 3
Školní kavárna s tématem formativní hodnocení
4 5 6

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > PROSINEC 2021

PROSINEC 2021



3.12.

Tentokrát jsme si vyzkoušeli jak naprogramovat pohyb předmětu v závislosti na kurzoru myši, naučili se naprogramovat předměty aby se objevovaly na náhodných místech, pohybovaly se náhodnou rychlostí a měnily svoji velikost. Žáci si vyzkoušeli jak si do hry přidat "životy" a měnit jejich počet při určité události. 

 

266489195_502275111514638_7280772446164411525_n.jpg272119371_248903387263323_2639195046190091835_n.jpg

 

10.12.

Cílem hodiny bylo vytvoření hry Brick Breaker, ve které se žáci zopakovali vytvoření proměnné životy a její změnu v závislosti na událostech, naučili se u předmětů měnit barevný efekt s náhodnými barvami a pro hru nezbytné změny pohybu jednoho předmětu při interakci s jiným předmětem. Ve hře pomocí "odrážedla" pohybují míčkem, který při kontaktu s cihličkou způsobí přičtení bodu ke skóre. Zároveň se žáci naučili omezit klonování předmětů na určitou oblast, aby se cihličky objevovaly pouze v požadovaném místě. S přidáním životů si již poradili sami, bylo třeba jejich odčítání pokud hráči propadne míček. Hru si můžete vyzkoušet po kliknutí na odkaz.

Brick breaker

 

cihly.PNG

 

17.12.

 

Předvánoční hodina kroužku byla oddychová. Žáci si zkoušeli zahrát hry vytvořené ostatními žáky, dodělávali jsme nedokončené projekty a někdo se aktivně pustil do tvorby projektu podle vlastních nápadů. Jako příklad uvedu vytvoření hry pro mladší spolužáky, ve které si mohou zábavnou formou procvičit znalosti z angličtiny, češtiny nebo matematiky. Po kliknutí a odkaz si můžete hru prohlédnout a vyzkoušet, zatím je naprogramované pouze procvičování angličtiny.

Výuková hra