Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Vánoční prázdniny
27
Vánoční prázdniny
28
Vánoční prázdniny
29
Vánoční prázdniny
30
Vánoční prázdniny
31 1
2 3 4 5 6
Leonardo da Vinci - vzdělávací program 4. - 7. roč.
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
7
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
8
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
9
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
10
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Zasedání školního parlamentu
Školní kolo olympiády v anglickém jazyce
11
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
12
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Školní kavárna s tématem Hejného metoda výuky matematiky pro rodiče a veřejnost
13 14 15
16
Preventivní program "Neboj se!" (2.A, 2.B)
17
Preventivní program "Neboj se!" (2.C)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí?" (3.A)
18
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě." (3.B)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí" (3.C)
19
Preventivní program "Bezpečně online!" (4.A)
Preventivní program "Vandal je barbar" (4.B)
20
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě" (4.C)
Preventivní program "Já a třída" (5.A)
21 22
23
Exkurze - Galerie Josef Jambor - výtvarný kroužek
Uzavření hodnocení za 1. pololetí 2022/2023
24
Zasedání školního parlamentu
Pedagogická rada
25 26
Preventivní program "Já a třída" (5.B, 5.C)
27 28 29
30 31
Pololetní vysvědčení
Plavecký výcvik (3. a 4. roč.)
1 2 3
Pololetní prázdniny
4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Od počítačů k robotům > LISTOPAD 2022

LISTOPAD 2022



4.11.

Měsíc kroužku je pomalu za námi a my se budeme loučit s aplikací Scratch. Na poslední hodinu práce v této aplikaci jsme si vybrali programování další hry, tentokrát hry pro dva hráče. Hra s pracovním názvem "Žereme dorty" spočívá v souboji dvou postaviček o to, která stihne posbírat (sežrat) co největší počet dortů nebo jiných zvolených předmětů. Opět jsme si tedy vyzkoušeli klonování předmětů a práci s proměnnými. Výsledkem byla spousta zdařilých her a spokojené děti, které si společně zahráli vlastnoručně vytvořené hry.

310784752_609213514335885_8207025865532289889_n.jpg310458323_817108522890197_6523412958662035135_n.jpg

 

11.11.

Tentokrát děti čekalo na kroužku něco úplně nového. Pustili jsme se do 3D modelování. Pro první krůčky v modelování jsme zvolili online aplikaci TinkerCad, která je zdarma a děti v ní mohou pracovat i doma pokud budou chtít. Opět jsme si vytvořili společný účet a pustili se do práce. Vysvětlili jsme si základy práce v této aplikaci a vyzkoušeli si poskládat ze základních tvarů a objektů své vlastní modely omezené pouze naší fantazií.

315356675_515991880416113_706867368444985126_n.jpg315494286_669910417850026_827311206594324712_n.jpg

315356670_656311769482738_5760167456864158178_n.jpg315517864_1612222805865998_5936218547943102109_n.jpg

 

25.11.

Po týdnu jsme se opět sešli na kroužku u 3D modelování. Děti se naučili pracovat s dalšími funkcemi v aplikaci TinkerCad jako je seskupování objektů, práce s kótami u objektů, sestavování modelů nejen pomocí základních tvarů, ale také pomocí už hotových objektů. Vznikla tak opět velmi zajímavá díla. Někteří odvážní se pustili do pokusů se sestavováním elektrických obvodů v prostředí aplikace. Zatím jenom pomocí metody pokus omyl, ale dopracovali se i k funkčním obvodům.

3dmartin.PNG3dtonda.PNG