Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Vánoční prázdniny
27
Vánoční prázdniny
28
Vánoční prázdniny
29
Vánoční prázdniny
30
Vánoční prázdniny
31 1
2 3 4 5 6
Leonardo da Vinci - vzdělávací program 4. - 7. roč.
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
7
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
8
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
9
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
10
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Zasedání školního parlamentu
Školní kolo olympiády v anglickém jazyce
11
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
12
Stáž pedagogů ve Finsku (Erasmus+)
Školní kavárna s tématem Hejného metoda výuky matematiky pro rodiče a veřejnost
13 14 15
16
Preventivní program "Neboj se!" (2.A, 2.B)
17
Preventivní program "Neboj se!" (2.C)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí?" (3.A)
18
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě." (3.B)
Program na rozvoj finanční gramotnosti "Kolik co stojí" (3.C)
19
Preventivní program "Bezpečně online!" (4.A)
Preventivní program "Vandal je barbar" (4.B)
20
Preventivní program "Já pro třídu, třída pro mě" (4.C)
Preventivní program "Já a třída" (5.A)
21 22
23
Exkurze - Galerie Josef Jambor - výtvarný kroužek
Uzavření hodnocení za 1. pololetí 2022/2023
24
Zasedání školního parlamentu
Pedagogická rada
25 26
Preventivní program "Já a třída" (5.B, 5.C)
27 28 29
30 31
Pololetní vysvědčení
Plavecký výcvik (3. a 4. roč.)
1 2 3
Pololetní prázdniny
4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Tento týden poprvé zasedal žákovský parlament

Tento týden poprvé zasedal žákovský parlament



Datum konání:
14.10.2022

V průběhu září měla každá třída možnost zvolit ze svých řad zástupce do parlamentu. 

Volby máme úspěšně za sebou a nic nebránilo oficiálně činnost Žákovského parlamentu zahájit. To proběhlo úterý 11. října v divadlením sále a věnovali jsme mu celé dopoledne. Žáci se navzájem poznali a vyzkoušeli si, jaké je to zapojit kreativitu při hledání nápadů. Dokonce už po jednotlivých skupinách zformulovali a odprezentovali první návrhy, jaké příležitosti ke změne se nabízí a představili svá řešení.

Cílem je ještě více zapojit děti do dění ve škole, dát jim možnost podílet se na chodu školy, navrhovat změny, diskutovat o možnostech, přicházet s nápady, hledat řešení. Věříme, že takováto aktivita vede k tomu, aby se děti ve škole, kde nyní tráví podstatnou část svého života, cítily dobře, aby to bylo "jejich" protředí, které spoluvytvářejí.

Děti nás opět přesdvědčily o tom, jak dokáží být kreativní, kultivovaně diskutovat, argumentovat a respektovat se navzájem. Mnozí naši politici by si z nich mohli vzít příklad :-).